0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

پیراهن مهمترین بخش استایل آقایان است آن هم به خاطر ترکیبی است که با شلوار میسازد، هر کدام از آقایان بسته به نوع سلیقه شان پیراهن های خاصی میپسندند اما در کل میتوان قوانین کلی برای ست کردن پیراهن ها مطرح کرد که باید هر مرد خوشتیپی این قوانین را بداند.

- پیراهن های آستین کوتاه مردانه نوعی از پرطرفدارترین پیراهن های مردانه هستند که برای فصل تابستان مورد استفاده قرار میگیرند، اینگونه پیراهن ها را بهتر است با کت نپوشید. پیراهن های آستین کوتاه را میتوانید با انواع شلوار کتان و جین ست کنید، با پیراهن های آستین کوتاه کراوات هم جالب نمیشود بهتر است کراوات نبندید.
انتخاب رنگ لباس مناسب یکی از ملاک های خوش پوشی است به همین دلیل ما باید اطلاعاتمان را درباره بهترین ترکیب رنگ لباس بالا ببریم تا بتوانیم خوش پوشی را به تمام معنا تجربه کنیم.


چرخه رنگ ساده ترین راه برای تشخیص چگونگی ترکیب رنگ هاست. ست کردن رنگ لباس به اندازه ظاهر و اندازه لباس دارای اهمیت است. برای ساده کردن دانش انتخاب رنگ باید با چرخه رنگ آشنا باشید. این ها قوانینی هستند که توسط طراحان و کارشناسان مد تعیین شده اند. در این زمینه باید رنگی را انتخاب کنید که به رنگ پوستتان می آید و استایل تان را تکمیل می کند و در خور مناسبتی باشد که می خواهید بروید.
- پیراهن های چهارخانه جزو پیراهن های اسپرت مردانه هستند که بین آقایان جوان بسیار محبوب اند البته ناگفته نماند که خانم ها هم پیراهن چهارخانه مردانه را برای آقایان بسیار میپسندند، پیراهن های چهارخانه در طرح های ریز و درشت وجود دارند که میتوانید آن ها را به صورت تکی یا با کت بپوشید.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
...