+2 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (1.3هزار امتیاز)

نوشتن مقاله و پایان نامه چه تقاوت هایی با هم دارند؟

3 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
میتونید پروژه را بدید برون سپاری کنید. تو پلتفرم فریلنسری دیجیتال مارکتینگ بومران میتونید پروژه را بدید به فریلنسرها بسپارید
0 امتیاز
قبل توسط (55 امتیاز)

پایان نامه برای مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری طبق رشته تحصیلی تعریف می شود. دانشجویان ارشد و دکتری پس از گذراندن دوره تحصیلی خود باید با انجام پایان نامه صلاحیت علمی خود را به اثبات برسانند.

انجام پایان نامه در مقطع ارشد برای همه دانشجویان اجباری است. در واقع در دوره ارشد دانشجویان با انجام پایان نامه ارشد که ۶ واحد تحصیلی است کار تحقیقاتی انجام می دهند. انجام پایان نامه کارشناسی ارشد را می توان آخرین مرحله از این مقطع تحصیلی دانست.

پایان نامه دکتری یا رساله دکتری به عنوان کار پژوهشی در مقطع دکترا حساب می شود که دانشجو برای دریافت مدرک دکتری باید آن را به انجام برساند و پس از انجام رساله دکتری، از آن دفاع کند.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

نوشتن مقاله و پایان نامه هر کدوم دارای اصول و قوانین خاص خودش هست که خب توضیحش یکم طولانیه، همونطور که دوست عزیزمون اشاره کرد، انجام پایان نامه برای مقاطع کارشناسی به بالا اجباری که پیشنهاد میکنم برای اینکه درک بهتری از این دو و تفاواتش داشته باشی، مقاله های زیر رو مطالعه کن:

نوشتن و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

نوشتن مقاله دانشجویی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 204 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 7.2هزار بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 144 بازدید
سوال شده 3 سال قبل در علم و دانش توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 702 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 2.8هزار بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 587 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 516 بازدید
...