0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (982 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

فرق پیتزای ایتالیایی با آمریکایی چیست؟

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (982 امتیاز)

پیتزا در ایتالیا متولد شد و در امریکا به رشد و تکامل رسید!

تفاوت ها شامل:

  • گوشت
    امریکایی ها عاشق گوشت هستند برای همین انواع گوشت رو در پیتزا استفاده می کنن! انواع سوسیس، پپرونی، همبرگر، بیکن، ژامبون رو می تونی به صورت ترکیبی بر روی پیتزای آمریکایی ببینی. ایتالیایی ها با دیدن چنین پیتزایی وحشت می کنن. در ایتالیا مخلوط کردن گوشت ها رو توهین به مقدسات میدونن و برای همین ترجیح میدن از یک نوع گوشت برای پیتزا استفاده کنن! در پیتزای ایتالیایی مخلوط کردن گوشت ها ممنوعه.
  • نان پیتزا
    تفاوت پیتزا آمریکایی و ایتالیایی رو در نان پیتزا به خوبی میشه دید. در روستاهای ایتالیا انواع مختلفی از لایه های نازک و ترد رو برای نان پیتزا در نظر می گیرن که تنوع زیادی داره و خیلی هم خوشمزه اس. امریکایی ها هم نان های نازک و هم خمیرهای کلفت رو در پیتزا استفاده می کنن! و اون رو پر از انواع گوشت و مخلفات می کنن. انگار داری نان و گوشت می خوری.
  • تنوع در پیتزا
    از همه این موارد که بگذریم به حق امریکایی ها در پیتزا تنوع زیادی به وجود آوردن. سبک سنتی و ایتالیایی پیتزا با ورود به امریکا به طرز شگفت انگیزی تغییر کرد! دربرخی از ایالات امریکا پیتزا ژامبون و آناناس، میگو و ادویه کاخون در دکه ها به فروش میرسه! امریکایی ها از هر چیزی که فکرشو بکنی! پیتزا تهیه می کنن البته پیتزای گوشت با انواع مختلف گوشت در حجم زیاد طرفدار بیشتری داره.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 300 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 476 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 256 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
سوال شده 4 ماه قبل در تغذیه و سلامت توسط etudeweb (10 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 129 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 122 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 177 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 645 بازدید
...