+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (467 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

من زبان جاوا کار می‌کنم و تا حد زیادی هم جاوا رو بلد هستم. قصد دارم در کنار جاوا، سی یا سی پلاس پلاس کار کنم. در این مورد تحقیقات زیادی انجام دادم، اما به پاسخ درستی نرسیدم. بعضی‌ها ابتدا سی و بعد سی پلاس پلاس و پیشنهاد می‌دن، بعضی‌ها فقط سی یا سی پلاس پلاس.

هرچند بنده خودم خیلی دوست دارم سی پلاس پلاس کار کنم. چون مثلا در جاوا گاربج کالکتور وجود داره و حافظه رو خودش مدیریت می‌کنه، ولی سی پلاس پلاس نداره و دوست دارم دقیقا با نحوه‌ی پاک کردن اشیا آشنا بشم. و یا وجود اشارگر‌ها که در جاوا نیست. همچنین به نوشتن برنامه‌های سیستمی و سیستم عامل هم فکر می‌کنم. هرچند در حال حاضر یک رویا بیشتر نیست، اما دوست دارم در آینده به سمت این کار هم برم. ممنون اگر کمی بنده رو راهنمایی کنید.

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

زبان های برنامه نویسی ابزار پیاده سازی ایده های ما هستند و بنظرم شما اول باید میخواهد در چه حوزه ای برنامه نویسی کنید و سپس زبان برنامه نویسی انتخاب کنید. مقایسه زبان برنامه نویسی جاوا با C یا C++ درست نیست چون جاوا یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است و برای تولید برنامه های Enterprise و وب مناسب است ولی زبان های برنامه نویسی C و C++ زبان های برنامه نویسی سیستمی هستند و کاربرد های خاص خود برای تولید برنامه های سیستمی را دارند.

C++ از مفاهیم شئ گرایی پشتیبانی می کند و تمام قابلیت های زبانی C را دارد ولی بسیاری اعتقاد دارند زبان C++ به نسبت C زبان پیچیده ای است و یادگیری آن زمانبرتر است. C++ برای برنامه های سیستمی که رابط کاربری دارند مثل مرورگرهای وب، بدلیل پشتیبانی از مفاهیم شئ گرایی مناسبتر است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 1.1هزار بازدید
سوال شده 8 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط Saeed Zarinfam (1.1هزار امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 4.2هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 433 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 43 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 68 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 47 بازدید
...