0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (1.1هزار امتیاز)

تفاوت Volley، HttpClient و HttpURLConnection برای اتصال HTTP در برنامه نویسی اندروید چیست؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

HttpClient و HttpURLConnection از API level 1 در اندروید حضور دارند. HttpURLConnection کاملا شبیه کلاسی با همین نام در JDK استاندارد است و برای برنامه نویسان Java SE آشناست ولی HttpClient از پروژه آپاچی هارمونی قرض گرفته شده و در اندروید وجود دارد. از نظر قابلیت HttpClient و HttpURLConnection تفاوت زیادی ندارند اما Volley نسل جدید کتابخانه HTTP و Networking در اندروید است که هنوز به اندروید اضافه نشده است ولی بسیار سریع و مدرن است و قابلیت های بیشتری نسبت به HttpClient و HttpURLConnection دارد. 

وضعیت هر کدام از این کتابخانه ها:

  1. HttpClient: طبق پست رسمی در Android Developers Blog، تیم توسعه اندروید دیگر بر روی HttpClient کار جدی نمی کند ولی این کتابخانه به اندازه کافی stable است ولی قابلیت جدیدی به آن اضافه نخواهد شد و یا رفع bug انجام نخواهد شد.
  2. HttpURLConnection: این کتابخانه تا قبل از نسخه Froyo باگ های زیادی داشته ولی در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارد و تیم توسعه اندروید هم بر روی آن کار می کند.
  3. Volley: این کتابخانه که توسط تیم توسعه گوگل توسعه داده می شود و از همه نظر از دو کتابخانه قبلی سر تر است و برای پروژه هایی که ارتباطات شبکه ای زیادی دارند اکیدا توصیه می شود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 432 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 1.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.1هزار بازدید
...