0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (2 امتیاز)

سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال

سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال برخی از بانوان باردار به دلیل شرایط سخت بارداری و مطابق با نظر پزشک مجبور به سقط جنین می شوند. روش های مختلفی برای سقط کردن جنین وجود دارند که می توان از هر یک از آن ها کمک گرفت که یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها، سقط جنین با قرص زیر زبانی است. یکی از سوالات رایجی که در مورد سقط جنین با قرص زیر زبانی وجود دارد این است که چقدر طول می کشد تا قرص زیر زبانی اثر کند و سقط جنین به طور کامل انجام شود؟

روش های سقط جنین

https://zanansalamat.com/abortion-methods/

در ادامه این مقاله با توجه به اطلاعات موجود در منابع مختلف در مورد این موضوع صحبت می کنیم. اما اطلاعات ارائه شده در این مقاله صرفا برای افزایش اطلاعات پزشکی شما هستند و نباید برای درمان و یا سقط مورد استناد شما قرار گیرند. بهترین راه این است که با پزشک متخصص در مورد این موضوعات مشورت نمایید سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال.

خرید قرص سقط جنین

https://zanansalamat.com/buy-abortion-pills/

سقط جنین با قرص چقدر طول می کشد؟

سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال یکی از روش هایی که برای خارج کردن جنین از رحم مورد استفاده قرار می گیرد، سقط جنین به همراه قرص است. قرص های متنوعی در بازار وجود دارند که می توانند برای این کار استفاده شوند که مدت اثربخشی آن ها با هم متفاوت است.

قیمت قرص سقط جنین

https://zanansalamat.com/the-price-of-abortion-pills/

اگر پزشک تجویز خاصی برای مصرف این قرص ها داشته است، بهتر است که مطابق با نظر او پیش بروید و هرگز بیش از دوز توصیه شده توسط پزشک از این قرص ها استفاده نکنید. مدت زمان اثربخشی هر یک از داروهای سقط جنین رایج و موجود در بازار به شرح زیر هستند. البته این مدت زمان می تواند بر اساس دوز مصرفی شما متفاوت باشد.

خرید قرص سایتوتک

https://zanansalamat.com/buy-cytotec-tablets/

زمان تاثیر قرص سایتوتک

قرص سایتوتک یکی از داروهایی است که می تواند برای خارج کردن جنین از رحم مورد استفاده قرار گیرد. این قرص سریع ترین قرص برای خاتمه بارداری است که هم به صورت خوراکی قابل استفاده است، هم امکان استفاده از آن به صورت شیاف واژنی نیز وجود دارد.

عوارض قرص سقط میزوپروستول

https://zanansalamat.com/misoprostol-abortion-pill-side-effects/

تاثیر این قرص روی رحم حدود 4 الی 48 ساعت طول می کشد. معمولا پس از گذشت 4 ساعت، شاهد خونریزی های خفیف هستید که کم کم شدت پیدا می کنند و باعث سقط جنین خواهند شد. البته برخی از خانم ها حتی پس از 48 ساعت هیچ خونریزی را مشاهده نمی کنند. در این صورت باید حتما بر اساس نظر پزشک، دوز مصرفی این قرص افزایش پیدا کند.

خونریزی های شدید به همراه دل درد و گرفتگی پس از مصرف این قرص به وجود می آیند که کاملا با درد و گرفتگی ناشی از قاعدگی متفاوت هستند. معمولا این خونریزی به مدت 4 ساعت ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز کاهش پیدا می کند. خروج بافت های مختلف و وجود لخته خون های بزرگ در اثر سقط کاملا طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال.

خرید قرص سایتوتک در داروخانه

https://zanansalamat.com/buy-cytotec-tablets-at-the-pharmacy/

زمان تاثیر قرص میفپریستون

قرص میفپریستون یکی از قرص هایی است که می تواند باعث مهار کردن اثرات پروژسترون در بدن بانوان شود. به همین خاطر خونرسانی به جنین متوقف خواهد شد. این موضوع باعث سقط جنین می شود و معمولا دو روز زمان لازم است که تا این قرص اثربخشی کامل خود را بگذارد. دقت داشته باشید که میفپریستون برای مواقعی که هنوز جنین کمتر از 3 ماه دارد، استفاده می شود سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال.

vaginal misoprostol

زمان تاثیر قرص متوترکسات

قرص متوترکسات یکی دیگر از قرص هایی است که می تواند برای سقط جنین مورد استفاده قرار گیرد. این قرص اجازه تکثیر و رشد سلول های جنینی را نمی دهد و باعث خاتمه بارداری خواهد شد. زمان تاثیر این قرص معمولا 10 تا 13 ساعت است. اگرچه زمان تاثیر این قرص قابل قبول است؛ اما معمولا بازه زمانی طولانی طول می کشد تا بانوان شاهد خروج جفت و جنین از طریق رحم خودشان باشند.

vaginal misoprostol for cervical

عوارض سقط بدون تجویز پزشک

سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال سقط جنین بدون تجویز پزشک می تواند خطرات بسیار زیادی را برای بدن مادر به دنبال داشته باشد. متاسفانه برخی از مادران باردار فقط به دلیل اینکه تصور می کنند قادر به بزرگ کردن فرزند خودشان نیستند این کار را انجام می دهند. این در حالی است که سقط جنین فقط زمانی امکان پذیر است. که پزشک بر اساس شرایط مادر و یا جنین تشخیص به انجام این کار داشته باشد.

سقط جنین بدون تجویز پزشک می تواند باعث بروز خونریزی های شدید و نگران کننده شود. حتی متاسفانه برخی از مادران باردار به دلیل داشتن شرایط نامناسب و غیر اصولی، پس از سقط جنین دیگر قادر به بچه دار شدن نیستند. و این موضوع می تواند برای یک خانم بسیار مضر باشد. بهتر است برای کنترل خونریزی و جلوگیری از تشدید آن در حین سقط، حتما با پزشک مشورت کنید. فقط در چنین شرایطی است که می توانید به صورت ایمن مراحل سقط را انجام دهید.

Misoprostol for medical 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 6 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 28 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 242 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط healty (2 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
سوال شده 4 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط healty (2 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 19 بازدید
...