0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (2 امتیاز)

خرید قرص سقط جنین 

خرید قرص سقط جنین قرص‌های میزوپروستول اغلب با نام تجاری سایتوتک (Cytotec) عرضه می‌شوند. این قرص در ابتدا با هدف درمان زخم معده به تولید رسید اما بعدها از آن بیش از هر چیز برای سقط جنین استفاده شد. سایتوتک می‌تواند دهانه رحم را نرم کرده و سقط جنین را تسهیل نماید. چگونه و از کجا قرص سقط جنین تهیه کنیم با این هدف در هفته ۴ تا ۸ بارداری باید مورد استفاده قرار گیرد. سقط جنین با قرص زیر زبانی و واژینال این دارو ممکن است عوارضی را به دنبال داشته و خطرناک باشد خرید اینترنتی قرص سقط جنین. خرید قرص سقط جنین از داروخانه بنابراین حتما با تجویز پزشک و در صورت لزوم باید مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله از مجله اطلاعات جامع‌تری در این مورد به شما خواهیم داد داروی سقط جنین بدون نسخه.

سقط جنین دارویی با سایتوتکhttps://womanghors.com/medical-abortion-with-cytotec/

This site is for women's health and women's information and awareness of the risks and complications of using abortion pills and ampoules and preventing the factors that cause abortion.
We do not sell any pills
Thanks

 خرید قرص سقط جنین ارزان 

خرید قرص سقط جنین قرص سایتوتک چیست؟

سایتوتک حاوی ترکیبات فعالی به نام میزوپروستول است و در واقع نسخه مصنوعی هورمون پروستاگلاندین به شمار می‌آید. این دارو پس از مصرف دیواره معده را پوشانده و از تماس اسید معده با آن جلوگیری می‌کند. در دهه ۱۹۷۰ پزشکان متوجه شدند که این دارو قابلیت نرم کردن دهانه رحم را داشته و در سقط جنین نیز می‌تواند موثر باشد. دقت داشته باشید که FDA این دارو را تائید نکرده است.

قرص برای سقط جنین

https://womanghors.com/pills-for-abortion/

سقط جنین بدون هیچ دلیل موجه پزشکی در کشور ما و بسیاری دیگر از کشورها ممنوع است اما در موارد خاص اگر پزشک اجازه آن را صادر کند، قابل انجام است. با این حال از داروی Cytotec حتما به تجویز پزشک باید استفاده شود و استفاده خودسرانه از آن هرگز توصیه نمی‌شود.

نحوه مصرف قرص سایتوتک و بهترین زمان مصرف خرید قرص سقط جنین

در ۳ ماهه اول بارداری مصرف این دارو تا ۹۸% باعث سقط جنین می‌شود. بین هفته‌های ۴ تا ۵ بارداری، قرص Cytotec تاثیر ۵۰ درصدی دارد. بنابراین اگر سن بارداری کمی بالاتر برود، اثرگذاری بهتر خواهد بود.

برای سقط جنین ۱۲ عدد از این قرص در ۳ وعده باید مورد استفاده قرار گیرد. به این منظور ابتدا دهان خود را خیس کرده و ۴ قرص را بین دندان و لثه پایین خود قرار دهید. نیم ساعت این قرص‌ها را در دهان خود نگه داشته و بعد قورت داده و دهان خود را با آب بشویید. در این زمان سعی کنید مقدار زیادی مایعات بنوشید و غذاهای مقوی مصرف نمایید.

پس از گذشت ۳ الی ۴ ساعت یک دوره دیگر از قرص سایتوتک را استفاده نمایید و مجددا بعد از طی ۳ الی ۴ ساعت دیگر دوباره مصرف را تکرار کنید تا تعداد قرص‌های مصرفی به ۱۲ عدد برسد. بعد از ۱ الی ۲ ساعت احتمالا شاهد خونریزی خواهید بود.

قیمت قرص سقط جنین

https://womanghors.com/the-price-of-abortion-pills/

خرید قرص سقط جنین طرز استفاده از قرص سایتوتک واژینال

قرص میزوپرستول یا همان Cytotec را داخل واژن نیز می‌توانید قرار دهید. طرز مصرف به این صورت است که

  • ابتدا باید با ادرار کردن مثانه خود را خالی کنید و دستان خود را بشویید.
  • ۳ تا ۴ عدد قرص سایتوتک را داخل واژن قرار دهید.
  • ۳۰ دقیقه دراز بکشید تا اثر کند.
  • احتمال پارگی رحم با این روش در این موارد افزایش می‌یابد: سابقه سزارین، جراحی رحم و سابقه بارداری بیش از ۵ بار.

تعداد قرص‌هایی که تجویز می‌شوند بسته به دستور پزشک می‌تواند متفاوت باشد. گاهی تنها ۱ یا ۲ عدد قرص چه به صورت خوراکی و چه به صورت واژینال کفایت می‌کند. بنابراین از دستور پزشک باید تبعیت کنید و هرگز در منزل و خودسرانه از داروی سقط جنین استفاده نکنید زیرا ممکن است عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

خرید قرص سایتوتک

https://womanghors.com/buy-cytotec-tablets/

خرید قرص سقط جنین میزوپروستول در ۳ ماهه دوم بارداری

قرص واژینال سایتوتک در ۳ ماهه دوم بارداری تاثیر بیشتری نسبت به اکسی توسین دارد. مصرف ۴۰۰ میکروگرم سایتوتک واژینال هر شش ساعت یکبار پیشنهاد می‌شود. این دوز نسبت به ۶۰۰ میکروگرم عوارض جانبی کمتری دارد. به منظور حداقل عوارض ۴۰۰ میکروگرم سایتوتک واژینال را هر چهار ساعت و حداکثر پنج دوز ادامه دهید. باز هم تاکید می‌کنیم که دوز دقیق مصرف توسط پزشک باید تعیین شود.

قرص سایتوتک اصل امریکایی

https://womanghors.com/cytotec-tablets-of-american-origin/

خرید قرص سقط جنین سایتوتک برای سقط ناموفق

در این موارد دستور کلی مصرف به شرح زیر است:

  • ۸۰۰ میکروگرم میزوپروستول داخل واژنی هر ۳ ساعت دو مرتبه
  • قرص سایتوتک به صورت خوراکی هر ۳ ساعت برای دو دوز.

طرز استفاده از سایتوتک برای سقط ناکامل یا ناقص

  • ۶۰۰ میکروگرم به صورت خوراکی و تک دوز

سقط جنین با شیاف میزوپروستول

https://womanghors.com/misoprostol-suppository-abortion/

بعد از مصرف خرید قرص سقط جنین سایتوتک چه می‌شود؟

۴ تا ۴۸ ساعت بعد از مصرف ممکن است خونریزی شدیدی رخ دهد. اگر بعد از ۴۸ ساعت خونریزی پیش نیامد، قرص مجددا باید مورد استفاده قرار گیرد. این خونریزی خیلی شدیدتر از خونریزی است که خانم‌ها در دوران قاعدگی تجربه می‌کنند و حدود ۴ ساعت ادامه می‌یابد. بهتر است فرد حتما در بیمارستان و تحت نظارت پزشک باشد.

خرید اینترنتی قرص سقط جنین

https://womanghors.com/online-purchase-of-abortion-pills/

قرص سایتوتک برای سقط چقدر اثر دارد؟

اگر سایتوتک به تنهایی مورد مصرف قرار گیرد، ۸۰ تا ۹۰ درصد می‌تواند موثر باشد. اما گزینه بهتر که تا بیش از نود درصد می‌تواند موثر واقع شود، استفاده همزمان از میفپریستون و میزوپروستول است. اینکه تا چه حد سایتوتک می‌تواند موثر باشد، بستگی به عوامل مختلفی دارد مثل: دوز دارو، سن بارداری و اینکه چندمین تجربه بارداری فرد است.

خرید قرص سقط جنین سایتوتک تا ماه چندم بارداری موثر است؟

بهترین زمان استفاده از قرص سایتوتک تا هفته دهم بارداری است. این دارو تا سه ماه اول بارداری می‌تواند موثر واقع شده و کارایی داشته باشد.

عوارض جانبی سایتوتک چیست؟

با مصرف این دارو عوارض جانبی که بیشتر احتمال وقوع دارد، به شرح زیر است:

  • اسهال
  • درد معده
  • حالت تهوع و استفراغ
  • یبوست
  • سوء هاضمه
  • نفخ شکم
  • تب بالا

به ندرت ممکن است کم‌خونی، پارگی رحم، اختلالات انعقادی، درد قفسه سینه و بی‌نظمی در ضربان قلب نیز رخ دهد.

عوارض سایتوتک برای جنین

در پی مصرف ناموفق سایتوتک به منظور سقط جنین ناهنجاری‌های جنینی مختلفی ممکن است رخ دهد که شایع‌ترین آنها سندرم موبیوس است. این بیماری اعصاب صورت و چشم را هدف قرار می‌دهد و به دلیل عدم تکامل اعصاب مغزی ناهنجاری به وجود می‌آید.

تداخل دارویی قرص سایتوتک

تداخل دارویی زیادی با سایتوتک تاکنون گزارش نشده است. آنچه روی آن تاکید می‌کنند این است که قرص میزوپروستول را با آنتی اسیدهای حاوی منیزیم مورد استفاده قرار ندهید زیرا ممکن است باعث تشدید اسهال شود.

به طور کلی قبل از مصرف Cytotec لیست تمام داروهای مصرفی خود را در اختیار پزشک قرار دهید تا از تداخل دارویی پیشگیری به عمل آید؛ حتی ویتامین‌ها و داروهای گیاهی.

موارد منع مصرف Cytotec

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 242 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط healty (2 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 6 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 28 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط healty (2 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
...