0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (5 امتیاز)

با تیک آبی اینستاگرام هم معروف و هم کارزماتیک شو

تیک آبی اینستاگرام به چه کسانی تعلق می گیرد ؟

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

اما جایی برای نگرانی نیست، وب سایت دیجی فالوور با فروش سرویس تیک آبی اینستاگرام، انتظار  و صبر شما را برای دریافت نشان آبی از بین می برد و در مدت زمان کوتاهی پیج تان به عنوان یک پیج معتبر با تیک آبی در اینستاگرام شناخته خواهد شد. همانطور که گفته شد، تیک آبی در واقع یک تاییدیه از جانب اینستاگرام می باشد که پیج شما را از نظر اعتبار بررسی می­کند و در صورت داشتن خصوصیات های لازم، اینستاگرام نشان تیک آبی را به شما عطا خواهد کرد. به عبارت دیگر، تیک آبی نشان­ دهنده این است که حساب شما یک حساب رسمی است.

تیک آبی به چه افرادی تعلق میگیرد؟

تیک آبی، به افراد و برندهای خاصی داده می­شود و به کاربران کمک می­کند تا هنگام جستجوی یک شخص یا برند خاص، حساب واقعی آن ها را پیدا کنند. به قول اینستاگرام، «تیک آبی ابزاری است برای کمک به مردم جهت یافتن حساب های واقعی افراد معروف و برندها می باشد که در واقعیت هنگامی که شما تیک آبی را دریافت کنید، به صورت ناخودآگاه قدرت و اعتبار پیج خود را نشان می­دهید و این موضوع باعث تأیید شما توسط افراد دیگر می­شود.

مهم ترین دلیل داشتن تیک آبی

همانطور که کاربران اینستاگرام، به دنبال افزایش فالوورهای پیج خود هستند، طبیعی است که هوس یک تیک آبی درخشان را نیز داشته باشند؛ اما توجه داشته باشید که مهم ترین دلیل برای  درخواست تیک آبی اینستاگرام  ، داشتن حسابی است که در خطر جعل هویت است. شما با دریافت تیک آبی به راحتی و با خیالی آسوده، هویت حساب کاربری خود را تایید و تثبیت می کنید. علاوه بر این موضوع دلایل مختلفی وجود دارد که افراد با استناد به آنها به دنبال دریافت تیک آبی هستند که در ادامه به معرفی این دلایل خواهیم پرداخت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دیجی فالوور مراجعه کنید .

سوالات مشابه

...