0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (5 امتیاز)

این روز ها به دلیل اینکه حساب ها ی جعلی در شبکه های اجتماعی زیاد شده اند الگرویتم اینستاگرام از شما درخواست هایی میکند تا هویت شما را تآیید کند .

چرا اینستاگرام درخواست عکس سلفی اینستاگرام می کند؟

عکس سلفی اینستاگرام فرآیند تأیید اطمینان از مدیریت حساب توسط یک شخص واقعی است. اینستاگرام این روش تأیید عکس سلفی را برای اطمینان از واقعی بودن حساب بدون هیچ گونه پروفایل جعلی اتخاذ می کند. همچنین تأیید می کند که ربات ها حساب را فعال نمی کنند.

اینستاگرام از کاربران فعلی درخواست می کند تا قبل از کاوش در محتوای روی دیوار خود، این فرآیند تأیید را تکمیل کنند. کاربران جدید در طول فرایند ثبت نام خود تحت این روش قرار می گیرند. این گام اولیه اینستاگرام برای افزایش قابلیت اطمینان و اعتماد برنامه های رسانه های اجتماعی است.

مزایای تایید شدن عکس سلفی برای احراز هویت اینستاگرام چیست؟

هم برای برندها و هم برای اینفلوئنسرها، تایید شدن در اینستاگرام همه چیز را به سطح بعدی می برد. به جای اینکه جعلی شناخته شوید، در صنعت خود برجسته خواهید شد. ممکن است در حال حاضر تعداد زیادی فالوور داشته باشید که برای شما حکم مشتری را دارند، اما تأیید اینستاگرام نشان می دهد که اکانت شما ارزش دنبال کردن را دارد یا نه.

اگر نمایه شما جذاب و قانونی باشد، فالوورهای جدید به صفحه شما سرازیر خواهند شد. با این حال، رشد برند شما تنها به دنبال جذب فالوور از طریق اثبات اجتماعی نیست. مهمتر از آن، این در مورد کسب فالوور است. از طرفی اگر شما اکانت با ارزشی دارید یا تعداد فالوور اکانت شما زیاد باشد، امکان دزدی پیج شما زیاد است.

زمانی که پیج شما از دسترس شما خارج شده است و راهی برای ورود به اکانت خود ندارید، با عکس سلفی برای  احراز هویت اینستاگرام  می توانید هویت خود را به اینستاگرام معرفی و تایید نمایید و درخواست بازگشت اکانت کنید. با تأیید اینستاگرام، می توانید مشخص کنید که شما کسی هستید که پشت صفحه است.

سوالات مشابه

+2 امتیاز
1 پاسخ 393 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 523 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 22.0هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 21 بازدید
...