+1 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (25 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

من یه جایی اس ام اس راجع به بانک آینده بهم رسید که تقریبا منظورش این بود که بنا به درخواست پول دم در خونه میدن به مشتری. میخواستم بدونم سیستم تشخیص هویتشون چجوریه؟ رو چه حسابی این پول رو دست مردم میدن؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (2.2هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

پیشخوان مجازی چیست؟

شهروندان محترم، اغلب بدلیل نداشتن فرصت کافی، یا به منظور صرفه‌جویی در وقت، و همچنین جهت کاهش آمد و شد در شهر و پیش‌گیری از ترافیک، از مزایای بانکداری الکترونیکی بهره می‌گیرند. با توجه به ماهیت برخی از خدمات بانکی که طی آنها نیاز به تبادل فیزیکی اسناد یا جابجایی وجه نقد وجود دارد (مانند‌ دریافت دسته چک، یا واریز وجه نقد به حساب)، شیوه‌های فعلی بانکداری الکترونیکی ‌نمی‌توانند به تنهایی پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان باشند.

آینده پلاس (Ayandeh +)که آن را مي‌توان به نوعی "پیشخوان مجازی بانک آینده" نيز ناميد، با همین هدف راه‌اندازی شده است؛ مخاطبان این سرویس معمولاً مشتریان بانک هستند که برای وقت خود برنامه‌ریزی دقیق‌تری دارند و لذا تمایل بیشتری به استفاده از این فرصت داشت که حتی برای امور لازم نيز به شعبه مراجعه نمایند و مأمور بانک در منزل يا محل کار ایشان خدمات مورد نیاز را ارائه نماید.

خدمات ارائه شده در طرح پیشخوان مجازی:

این خدمات به دو دسته اصلی غیر حضوری(بدون نیاز به اعزام مامور به آدرس مشتری) و خدمات تحویل در محل تقسیم می‌گردد و لیست آن این شرح می‌‌باشد:

برداشت نقدی
واریز نقدی
انتقال وجه کارت به کارت
مانده کارت بانک آینده
پرداخت قبوض با کارت بانک آینده
پرداخت اقساط تسهیلات بانک آینده
صدور و تحویل دسته چک مجدد
صدور اولیه کارت نقدی
صدور و تحویل کارت مجدد نقدی
صدور و تحویل کارت هدیه
صدور و تحویل رمز مجدد کارت نقدی
برداشت نقدی با چک
پذیرش چک شخصی بانک آینده و واریز به حساب بانک آینده
پذیرش چک شخصی بانک آینده و پرداخت به‌صورت نقدی
مشاهده صورتحساب
درخواست صورتحساب کارت اعتباری
بازپرداخت کارت اعتباری
صدور و تحویل رمز مجدد کارت اعتباری
پذیرش چک رمزدار در وجه شعبه مرکزی
صدور و وصول چک رمزدار
صدور و تحویل چک رمزدار
مدیریت حساب و کارت نقدی (ارتباط حساب با کارت - قطع ارتباط با کارت - تغییر حساب پیش فرض)
رفع مغایرت شتابی
درخواست ارسال دستگاه رمزساز
واگذاری چک شخصی سایر بانکها (کلرینگ)
درخواست مسدودی حساب سپرده
تغییر روز واریز سود
تغییر سپرده واریز سود
درخواست امکانات جدید همراه بانک
درخواست رمز تلفن بانک
انتقال وجه به حساب خود شخص
انتقال وجه به حساب سایرین
انتقال وجه بین بانکی (پایا)
انتقال وجه به حسابهای خیریه
صدور چک بانکی
پذیرش چک بانکی
دامنه اجرای طرح

در مرحله کنونی خدمات تحویل در محل در شهرهای تهران ، شیراز ، مشهد ، تبریز، اصفهان، اهواز ، ساری و سایر خدمات به کلیه مشتریان ارائه می شود. هرگونه افزایش در گستره تحت پوشش خدمات پیشخوان مجازی بانک آینده از طریق تارگاه (سایت) بانک و رسانه های عمومی به آگاهی مشتریان و هموطنان گرامی خواهد رسید.

چگونه از آینده پلاس استفاده کنيم؟

روال کار به این ترتیب است که مشتری در صورت تمایل، آدرس دقیق منزل و یا محل کار خود را به بانک اعلام می‌نماید و هر زمان که تمایل به استفاده از خدمات پیشخوان داشته باشد، مأموران سیار بانک در کوتاه‌ترین زمان به محل مورد نظر وی مراجعه خواهند نمود. مشتری محترم می‌تواند با مراجعه به سایت پیشخوان مجازی (به آدرس (www.abplus.ir پس از اعلام خدمت مورد نظر و مشاهده شرایط آن عکس و مشخصات کامل مأمور سیار بانک و کد امنیتی را مشاهده نموده و از هویت وی اطمینان حاصل نماید. پس از احراز هویت مأمور، پیشخوان مجازی آماده ارائه خدمات مورد نظر به مشتریان خواهد بود که اساساً شامل تحویل/دریافت اسناد و وجوه مورد نظر از/ به وی می‌باشد. لازم به ذکر است، با هر بار ورود شما به پیشخوان مجازی بانک آینده، پیغامی در خصوص تاریخ و ساعت ورود شما به پیشخوان مجازی ، به شماره موبایل ثبت شده شما در سیستم بانک، ارسال خواهد شد.

ثبت نام اولیه و عضویت در آینده پلاس و همچنین درخواست خدمات غیر حضوری رایگان است. بدیهی است در این طرح نیز کارمزدهای خدمات همانند شعبه دریافت می شود. علاوه بر کارمزد، هزینه برای خدمات تحویل هزینه ای دریافت خواهد شد که می‌تواند شامل طرحهای تخفیف تشویقی و طرحهای رایگان نیز بشود. همچنین این هزینه به ازای هر مراجعه‌ی مأمور بانک، تنها یک‌بار از مشتری محترم دریافت می‌گردد. بدین معنی که امکان چند درخواست خدمات حضوری با یکبار مراجعه مقدور می‌باشد. لازم به ذکر است برای خدماتی که به 2 مراجعه نیاز دارد (نظیر صدور و وصول چک رمزدار و وصول نقدی چک بانک آینده)، این مبلغ اندکی متفاوت خواهد بود . به‌علاوه، هنگام ثبت هر درخواست در بخش های مربوط به هزینه خدمات تحویل در محل و کارمزدهای بانکی، در صورت وجود هزینه، این مبلغ قابل قابل مشاهده خواهد بود.

 منبع

سوال شده 8 سال قبل در بازار و اقتصاد توسط (25 امتیاز)
ویرایش شده 8 سال قبل توسط
پیشخوان مجازی چطور تشخیص هویت مشتریان رو انجام میده؟

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 10.5هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1.1هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 97 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 462 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 404 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 389 بازدید
...