0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

خانواده برای همه ما انسان‌ها یک کانون گرم و امن می‌باشد. خانواده از افرادی تشکیل شده است که ما در کنارشان احساس خوشایند و راحتی داریم. اما ممکن است که در این جامعه کوچک، چالش‌هایی بین اعضای آن پیش آید و یا دو نفر بخواهند خانواده تشکیل بدهند. یا افرادی هستند که نمی‌دانند چگونه در خانواده خود رفتار کنند و یا مدیریت داشته باشند. تمام این مسائل در خانواده و تشکیل آن بسیار طبیعی است. از همین رو برای حل این مسائل مشاوره خانواده وجود دارد. مشاوره خانواده می‌تواند در تمامی مسائل مربوط به خانواده افراد را کمک کرده و بهترین راهکاه‌ها را برای داشتن یک خانواده عالی و شاد ارائه دهند.  

مشاوره خانواده یک روش در علم روانشناسی برای ایجاد و حفظ روابط سالم خانوادگی می‌باشد. هدف اصلی مشاوره خانواده شناخت و رفع مشکلات و چالش‌های موجود در این محیط است. این چالش‌ها نیز می‌توانند مختلف باشند. مشکلات روانی، مادی، عاطفی و رفتاری، از مشکلات رایج خانواده‌هاست. از طرفی سیستم خانواده نیز بسیار مهم می‌باشد. مشاوره خانواده می‌تواند سیستم خانواده را تشخیص داده و آن را بررسی کند و چنانچه دچار مشکلی باشد آن را به راحتی رفع کند.

در کل مشاوره خانواده به دلیل رفع اختلافات موجود در این سیستم بنا شده است که شما عزیزان می‌توانید به راحتی برای رفع چالش‌های خود در رابطه با خانواده خودتان، به مشاور رجوع کنید.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 47 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 46 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 34 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط rezaii (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 102 بازدید
سوال شده 10 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط haMLINCQ (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 158 بازدید
سوال شده 10 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط haMLINCQ (0 امتیاز)
...