0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (10 امتیاز)

6 ترفند سفید کردن و ترمیم موزاییک کدر مخصوص خانم های خانه! :


استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین یک ماده طبیعی و ارزان است که برای سفید کردن موزاییک مفید است. برای استفاده، یک پیمانه جوش شیرین را با دو پیمانه آب مخلوط کرده و خمیر حاصل را روی موزاییک‌ها مالیده و پس از 15-20 دقیقه با آب گرم شستشو دهید.



استفاده از سرکه

سرکه نیز یک ماده طبیعی است که برای سفید کردن موزاییک مناسب است. برای استفاده، یک پیمانه سرکه را با دو پیمانه آب مخلوط کرده و این محلول را روی موزاییک‌ها اسپری کنید. پس از 15-20 دقیقه، محلول را با آب گرم شستشو دهید.



استفاده از آبلیمو

آبلیمو نیز مانند سرکه، برای سفید کردن موزاییک قابل استفاده است. برای استفاده، آبلیمو را روی موزاییک‌ها بمالید و پس از 15-20 دقیقه با آب گرم شستشو دهید.



استفاده از نوشابه

نوشابه نیز یک روش مؤثر برای سفید کردن موزاییک است. برای استفاده، نوشابه را روی موزاییک‌ها بریزید و به مدت یک شب قرار دهید. سپس با آب گرم شستشو دهید.



استفاده از صابون سبز و سودا

ترکیب صابون سبز و سودا می‌تواند برای پاک کردن بین موزاییک‌ها مفید باشد. در یک کاسه بزرگ، سه قاشق از این ترکیب را به آب داغ اضافه کنید و محلول را در نقاط کپک زده یا جلبکی اسپری کنید. پس از چند ساعت، با استفاده از آب و جارو تمیز کنید.



برق انداختن موزاییک با سرکه سیب و بیکینگ پودر

برای رفع کپک یا جلبک بین موزاییک‌ها، در یک لیتر آب گرم، دو قاشق بکینگ پودر را اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس یک لیوان سرکه سیب را اضافه کنید و فرچه یا جارو را در این محلول فرو ببرید و موزاییک‌ها را تمیز کنید. پس از 10 دقیقه، آبکشی کنید. ترفند های ترمیم سطوح مختلف

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

اگر میخوای خیلی فوری و سریع موزاییک های خونه مثل روز اول بشه باید خرید آب ژاول صنعتی را در دستور کارت بزاری. بقیه این چیزا فقط وقت تلف کردنه

میتونی سرچ کنی و درموردش بیشتر بدونی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 9 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 5 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 4 بازدید
سوال شده 2 روز قبل در علم و دانش توسط mobindalir96 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 5 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 5 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 4 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 3 بازدید
...