قابلیت صفحه خانگی در سایت جواب یاب

0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

سورنا دنتال متعلق به گروهی از همکاران صنف دندانپزشکی و پزشکی است که در زمینه فروش و پخش این لوازم فعالیت میکنه و با بیش از ۲۰ سال تجربه در این زمینه تلاش میکنه بهترین خدمات و محصولات رو ارائه بده.

تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت بهارطب‌کوشا است و زیر نظر این شرکت فعالیت دارد.

سورنا دنتال فروشگاهی است که در زمینه تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می‌کند. این فروشگاه با هدف فراهم کردن تجهیزات پزشکی برای دندانپزشکان و کلینیک‌های دندانپزشکی تاسیس شده است.

آدرس فروشگاه : https://sorenadental.com/

سورنا دنتال به دلیل تخصص و تجربه فراوان در این حوزه، توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، اعتماد مشتریان خود را جلب کند. این فروشگاه ارائه‌دهنده انواع تجهیزات دندانپزشکی از جمله مواد دندانپزشکی، دستگاه‌های جراحی، دستگاه‌های سیستم‌های تصویربرداری و... است.

معرفی جامع سورنا دنتال «شرکت بهار طب کوشا»

سورنا دنتال با اهدافی همچون بهبود کیفیت خدمات دندانپزشکی، ارائه راه‌حل‌هایی با کیفیت برای پزشکان و کلینیک‌های دندانپزشکی، تلاش می‌کند تا نقش موثری در بهبود سلامت دهان و دندان هموطنان عزیز خود داشته باشد.

آدرس فروشگاه سورنا دنتال در تهران قرار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش محصولات می‌توانید به آدرس فروشگاه مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین از طریق وبسایت این فروشگاه با ما در ارتباط باشید.

ماموریت ما در سورنا دنتال، ارائه‎‎ ی خدمات نوآورانه و تهیه‌ی کالاهای با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا برای جامعه ی پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی است. همواره سعی داریم که با ایجاد پلی ارتباطی بین مشاوران ما و پشتیبانان مورد اعتماد با این حوزه‌ها، بهداشت دهان و دندان و سطح سلامت عمومی جامعه را ارتقاء بخشیم.

فعالیت های شرکت تجهیزات دندانپزشکی سورنا دنتال

محصولات متنوع سورنا دنتال در شرکت تجهیزات دندانپزشکی شامل برندهای داخلی و خارجی با تاییدیه کیفیت، از طریق یک مرکز توزیع مکانیزه با بیش از ۸٬۰۰۰ عنوان کالا عرضه می‌شوند.

تعهد ما در سورنا دنتال، ارائه خدمات عالی به دندانپزشکان و پزشکان و پایبندی به قیمت‌های عادلانه است. همچنین، در ارائه محصولات با کیفیت و مورد تایید مراجع قانونی به مشتریان خود، در ارتقاء کیفیت خدمات در مطب‌ها، مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها به آنها کمک می‌کنیم. از جمله هدف‌های ما در آینده، اشتغال‌زایی با به کارگیری جمعی از جوانان و فارغ‌التحصیلان کشور، بدون تبعیض‌کار و با عدم در نظر گرفتن تعصبات قومی و مذهبی است.

در سورنا دنتال، هدف اصلی ما ارائه ی خدماتی با کیفیت و با استفاده از بهترین و مطمئن‌ترین تجهیزات و محصولات است. ما به عنوان تامین کننده تجهیزات دندانپزشکی، در ارتقاء استانداردهای بهداشتی و بهبود کیفیت خدمات پزشکی تلاش می‌کنیم.

در دسته بندی محصولات ما، شامل اندو و عصب کشی، پروتز و لابراتوری، پریو و جراحی، ترمیمی، دستگاه‌ها و اینسترومنت دندانپزشکی، رادیولوژی و عکسبرداری، زیبایی، فرز دندانپزشکی، قلم‌های فلزی دندانپزشکی، لوازم پزشکی، لوازم عمومی دندانپزشکی و لوازم یکبار مصرف گنجانده شده‌اند.

خدمت ما از خرید فرز دندانپزشکی، کامپوزیت، فایل دندانپزشکی، پیشبند یکبار مصرف، فیلم رادیولوژی، دستکش لاتکس و سینی یکبار مصرف دندانپزشکی به صورت ویژه با مناسب‌ترین قیمت موجود در بازار تهران است.

کارشناسان و تیم حرفه ای سونا دنتال

تیم ما در سورنا دنتال از افراد متخصص و با تجربه بالا تشکیل شده است که با دانش و تخصص خود به بهبود موفقیت نتایج بالینی و افزایش رضایتمندی بیماران کمک می‌کنند. مشاوران علمی ما با اطلاعات به‌روز و آگاهی از فناوری‌های روز دنیا، بهترین راهکارها را به پزشکان و دندانپزشکان ارائه می‌دهند تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهند.

سورنا دنتال با داشتن نیروهای بسیاری در سراسر کشور و شبکه‌ای از مشاوران علمی خوش‌نام، بهترین راهکارها و تجهیزات را به بهبود موفقیت نتایج بالینی و خدمات بهداشت دهان و دندان ارائه می‌دهد. همچنین، با همکاری با دندال، متخصصان حوزهی پزشکی می‌توانند با آسودگی خیال و اعتماد به نفس، بهترین خدمات و درمان را به مردم عزیز کشور ارائه دهند.

ما در سورنا دنتال به مفهوم کلمهی ارتقاء متعهدیم. از تهیه‌ی محصولات با کیفیت تا ارائه خدمات با استانداردهای جهانی، همه چیز برای بهبود وضعیت سلامت جامعه انجام می‌شود.

با مفتخریم که با انتخاب سورنا دنتال بهترین راهکارها و تجهیزات دندانپزشکی را در اختیار شما قرار داده‌ایم و همواره در تلاش هستیم که بهترین خدمات را ارائه دهیم. با اعتماد و حمایت شما، ما با انگیزه ی بیشتر به کارمان ادامه می‌دهیم و بهبود همیشگی را هدف می‌گیریم.

در سورنا دنتال، اهمیت بهداشت و کیفیت خدمات برای ما اولویت است. تیم ما با دانش فنی روز دنیا و به‌روز شدن با جدیدترین تکنولوژی‌ها، در ارائه بهترین محصولات به متخصصین حوزه دندانپزشکی تلاش می‌کند.

با تشکر از حمایت و اعتماد شما، در سورنا دنتال به ارائه خدمات بیشتر و بهتر ادامه خواهیم داد و همواره در پی ارتقاء سطح سلامت جامعه عزیزمان هستیم.

راه های ارتباطی با سورنا دنتال

شما می‌توانید با شماره‌های تماس 09221476829 و 09124594568 با ما در ارتباط باشید و از خدمات پشتیبانی و مشاوره ی تیم سورنا دنتال بهره‌مند شوید.

با افتخار به عنوان یکی از پیشروهای بازار تجهیزات دندانپزشکی، سورنا دنتال همواره پاسخگوی نیازهای حوزهی دندانپزشکی با کیفیت بوده و تلاش خود را در جهت ارتقاء صنعت پزشکی ادامه می‌دهد. از حمایت و همراهی شما متشکریم و منتظر ارتقاء همیشگی هستیم.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
سوال شده 2 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط Niaz ghani (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط Matab365 (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 23 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط Matab365 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط Matab365 (0 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 32 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط Matab365 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط maryam_soleimani (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 39 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
سوال شده 10 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط masi76kiya (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در درمان و پزشکی توسط ElShokri (0 امتیاز)
...