+1 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (5 امتیاز)

◘ کرم و ژل روشن کننده

عملکرد کرم و ژل‌های روشن کننده بسته به محتویات آن‌ها متفاوت است، اما در کل، این محصولات با مهار کردن آنزیم تیروزیناز و در نتیجه، محدود کردن تولید ملانین، تیرگی‌ها و لکه‌های روی صورت را کم‌رنگ کرده و بعد از مدتی از بین می‌برند. همچنین با ایجاد یک سد دفاعی روی پوست از نفوذ رادیکال‌های آزاد به پوست جلوگیری کرده و تاثیرات مخرب آن را کاهش می‌دهند. برای استفاده از کرم و ژل‌های روشن کننده، ابتدا پوست خود را کاملا بشویید و 2 بار در روز مقدار مناسبی از کرم یا ژل را به صورت دورانی روی پوست بمالید.

◘ آبرسان

خشکی پوست یکی از عوامل مهم ایجاد تیرگی پوست است، پس استفاده از آبرسان برای جلوگیری از خشکی پوست بسیار اهمیت دارد. استفاده از آبرسان به صورت مداوم پوست را شفاف کرده و تیرگی‌ها و لکه‌ها را نیز از بین می‌برد. توجه داشته باشید که انتخاب آبرسان مناسب پوست‌تان، روند رفع تیرگی‌ها را تسریع می‌کند.

◘ مرطوب کننده

استفاده از مرطوب کننده به حفظ رطوبت و سلامتی و شادابی پوست کمک می‌کند و می‌تواند در رفع لکه‌های تیره پوست موثر باشد. البته برخی مرطوب کننده‌ها که حاوی مواد شیمیایی هستند می‌توانند در دراز مدت لکه‌های جدیدی روی پوست ایجاد کنند. پس در انتخاب نوع مرطوب‌کننده به محتویات آن حتما توجه کنید. ترجیحا از مرطوب کننده سبک و دارای SPF استفاده کنید.
شما می‌توانید در فروشگاه ماکیاژ انواع کرم آبرسان و مرطوب‌کننده و کرم و ژل روشن‌کننده مخصوص انواع پوست را پیدا کرده و با توجه به نوع پوست خود محصول موردنظر را سفارش دهید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 28 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 6 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 7 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 9 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
...