0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (0 امتیاز)

ویلا های ایزدشهر 

فروش ویلا ایزدشهر

معرفی منطقه ایزدشهر

ایزدشهر یکی از محله‌های معروف و مرغوب در شمال است که در منطقه شمالی پایتخت قرار دارد. این منطقه با وجود موقعیت مکانی عالی، امکانات برتر و سبک زندگی لوکس، جزو مناطق محبوب برای سکونت و سرمایه‌گذاری در تهران محسوب می‌شود. بخشی از ایزدشهر مربوط به منطقه یک شهرداری تهران است و بخش دیگر آن به منطقه ۲ تعلق دارد.

خصوصیات ویلا های ایزدشهر

ویلا های ایزدشهر به دلیل وقوع توسعه‌های شهرسازی و ساخت و ساز فعال در این منطقه، به عنوان بخشی از بازار مسکن شمال مورد توجه واقع شده‌اند. این ویلا ها از طراحی مدرن و ساختاری با کیفیت برخوردار هستند و اکثراً از ویژگی های لوکسی مانند لابی مجلل، پارکینگ اختصاصی، امنیت ۲۴ ساعته و سایر امکانات رفاهی برخوردارند.

بیشتر ویلا های ایزدشهر دارای طرح های پلانی مناسبی بوده و از نظر فضای داخلی مناسبی برای زندگی راحت و آرام فراهم می کنند. همچنین، این ویلا ها بر اساس سلیقه های مختلف دیزاین شده اند و می توانند به سلیقه های مختلف خریداران پاسخگو باشند.

قیمت ها و بازار مسکن ایزدشهر

قیمت ویلا های ایزدشهر بستگی به عوامل متعددی از جمله متراژ، طبقه، وضعیت ساختمان، امکانات و ویژگی های دیگر دارد. این قیمت ها معمولاً در مقایسه با سایر مناطق تهران بالاتر است، زیرا ایزدشهر یکی از مناطق مرغوب و معروف تهران است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 299 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در تفریح و سرگرمی توسط shishdong (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 22 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
...