0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (0 امتیاز)

چگونه پیج اینستاگرام زیبا داشته باشیم

امروزه اینستاگرام جزئی از کسب و کارمان شده. و هرچه پیچ اینستاگرامی شما زیباتر و خلاقانه تر باشد. جذابتر و مشتری پسندتر خواهد بود. و قطعا در دیده شده و نهایتا فروش هم تاثیر مثبتی خواهد داشت.

زیبا سازی پیج اینستاگرام

این روز ها شبکه اجتماعی اینستاگرام برای خیلی از کسب کارها به عنوان محیطی برای درآمد و افزایش فروش محصولات آنها تلقی شده است. اما گاهی پیج هایی را می بینیم که همراه کننده هایی با تعداد بالا و البته فعالی دارند که اگر  فعالیت صاحب صفحه برای کسب و کار خود باشد  فروش بالایی هم خواهد داشت. همه اینا ها مستلزم وقتی است که صاحب پیج برای طراحی و زیبا سازی صفحه خود می گذارد و با مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک شرکت معتبر. همه فن حریف بسپارد. چرا که به غیر از محتوا که یا به صورت آموزنده هستند و یا محصولی برای فروش دارند و یا استفاده از هشتک ها در پست های خود که برای دیده شدن بیشتر پیج است بکار گرفته می شود. بهتر است بدانید که چیدمان و قرار گیری پست ها تم و رنگ بندی و قالب پست های پیج شما از اهمیت بالالی برخوردار است.

اینستاگرام  برای مخاطبان در نگاه اول یک فضای بصری دارد بنابراین ظاهر پیج به اندازه محتوا می تواند اهمیت داشته باشد. و به پیشرفت شما در درآمدزایی کمک شایانی کند. زیرا وقتی کاربر وارد پیج شما می شود جذب ساختار طراحی ها و قالب بندی ظاهری پیچ شما می شود و ممکن حس خوبی از پست ها و رنگ بندی و چیدمان مناسب پیج شما بگیرد  که نخواهد این صفحه را ترک کند پس در نتیجه شما را همراهی میکند. از دیگر موارد این است که هرچه ظاهر پیج مرتب تر باشد برای مخاطب نشان دهنده سلیقه و علایق شما می باشد.

https://hircana.com/blog/How-to-have-a-beautiful-Instagram-page

منبع: هیرکانا

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 110 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
...