0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (0 امتیاز)

طراحی سایت واکنشگرا چیست؟

شرکت طراحی سایت هیرکانا، متخصص در طراحی سایت ( طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت تجاری، طراحی سایت دانشگاهی و...) که در این مقاله به طراحی سایت واکنشگرا و اینکه چرا سایت ها باید واکنشگرا باشند و اهمیت سایت های واکنشگرا پرداخته است. در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت واکنشگرا چیست؟

طراحی وب سایت واکنشگرا، طراحی از سایت است که باعث می شود سایت به خوبی بر روی انواع دستگاه ها مثل کامپیوتر، گوشی، لبتاپ، تلویزیون و... صفحات نمایش به خوبی مشاهده شود. در طراحی سایت واکنشگرا محتوا، طراحی و عملکرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه می باشد. امروزه با توجه به افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند و تلفن های همراه، طراحی سایت واکنشگرا بسیار اهمیت پیدا کرده است. البته قابل توجه می باشد که امروزه بیش از نیمی از ترافیک  گشت وگذار در وب سایت ها از طریق تلفن های همراه می باشد. همچنین سایت گوگل از سال 2015، طراحی سایت واکنشگرا را یکی از عوامل رنکینگ سایت ها اعلام کرد.

طراحی سایت واکنشگرا چیست؟

تاریخچه طراحی سایت واکنشگرا

در گذشته نه چندان دور وقتی با گوشی موبایل وارد یک سایت می شدید، مشکلات عدیده ای در صفحات آن سایت که حالتی غیر قابل انعطاف داشت بطوری که در نگاه اول محتوای سایت دیده نمی شد و باید اسکرول یا zoom out و یا zoom in می کردید تا به نقاط مختلف دسترسی داشته و محتوا را بخوانید و این تا حدی آزار دهنده بود و در واقع لذت یک گشت و گذار خوب با گوشی های موبایل اصلا احساس نمی شد و صد البته وبگردی را با pc خانگی ترجیح می دادیم سایت ها منحصرا برای مطابقت با صفحه نمایش های کامپیوترها طراحی شده بودند، چون افراد با  اینترنت روی کامپیوترهاشون وبگردی می کردن.

https://hircana.com/blog/what-is-a-responsive-site-design

منبع: هیرکانا

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

داشتن سایت ریسپانسیو از نظر گوگل و کاربران خیلی اهمیت دارد. اگر می خواهید یک سایت داشته باشید که در تمام دیوایس ها به خوبی نمایش داده شود . نیاز دارید یک طراح سایت حرفه ای سایت شما را طراحی کند.

برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

https://saeedmoradi.com/web-design-service/

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 27 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
...