0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (2 امتیاز)

قرص سایتوتک اصل امریکایی 

قرص سایتوتک اصل امریکایی امروزه سقط جنین در ایران و بسیاری از کشور ها با توجه به محدودیت ها و غیرقانونی بودن آن و امکان خرید از داروخانه در شرایط خاص، باعث شده است مردم به قرص های سقط جنین روی آورند. در ایران منظور از قرص سقط جنین همان قرص میزوپروستول یا سایتوتک است. البته در کشور های پیشرفته از ترکیب قرص میفپریستون و میزوپروستول استفاده می شود. هرچند که به تنهایی قرص میزوپروستول جوابگو نیز است. با ما همراه باشید تا نحوه خرید قرص سقط جنین، نحوه مصرف سایتوتک، عوارض آن و سوالات شما در این باره را پاسخ دهیم با مرکز نی نی تب همراه باشید.

خرید قرص سقط جنین

https://zanansalamat.com/buy-abortion-pills/

خرید قرص سایتوتک اصل امریکایی

اگر باردارید و قصد خاتمه بارداری را دارید یکی از متدوال ترین روش های سقط در سه ماهه اول بارداری، استفاده از قرص سقط جنین سایتوتک است. در صورتی می توانید قرص سایتوتک را از داروخانه تهیه کنید که ادامه حیات جنین سلامت مادر را به خطر بیندازد، یا جنین سالم نباشد. در غیر این صورت برای خرید قرص سقط جنین روش های متفاوتی انجام دهید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

قیمت قرص سایتوتک

https://zanansalamat.com/the-price-of-cytotec-tablets/

  1. خرید قرص سقط جنین از ناصر خسرو: در خیابان ناصر خسرو تهران دارو سقط جنین و دیگر دارو ها به صورت غیر قانونی به فروش می رسد.

قرص سقط جنین از عطاری: بعضی از عطاری ها در سطح شهر این قرص سقط را به فروش می رسانند.

  1. خرید قرص سقط جنین از داروخانه: تنها روش خرید قرص سقط جنین از داورخانه بیمارستان زنان و زایمان است که نیاز به مدارکی مانند سونوگرافی، نسخه پزشک متخصص و کپی کارت ملی و شناسنامه است.
  2. خرید قرص سقط جنین اینترنتی: در سطح اینترنت سایت های زیادی این قرص را می فروشند اما به هر کسی نمی شود اعتماد کرد.

خرید قرص سایتوتک

https://zanansalamat.com/buy-cytotec-tablets/

قرص سایتوتک اصل امریکایی چیست؟

منظور از قرص سقط جنین همان  است که این قرص به عنوان آنالوگ مصنوعی پروستاگلاندین E1، یک ماده طبیعی که مسئول انقباضات رحمی و نرم شدن دهانه رحم در زمان زایمان است. سایتوتک به دو صورت زیرزبانی و شیاف واژینال مصرف می شود. که تا 98% درصد باعث سقط جنین در هفته 6 تا 8 بارداری می شود. سایتوتک باید زیر نظر متخصص مصرف شود چرا که در صورتی که رحم مشکل خاصی داشته باشد و حاملگی خارج از رحم باشد. بسیار خطرناک است.

قیمت قرص سقط جنین

https://zanansalamat.com/the-price-of-abortion-pills/

قرص میزوپروستول ابتدا برای دمان زخم معده ناشی از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن و نوافن به بازار آمد و بعد ها به پر مصرف ترین داروی سقط جنین تبدیل شد. قرص میزوپروستول بیشتر توسط شرکت فایزر در آمریکا تولید می شود. که قرص های میزوپروستول شرکت فایزر با نام سایتوتک (Cytotec) یا سیتوتک شناخته می شود قرص سایتوتک اصل امریکایی.

خرید شیاف سقط جنین

https://zanansalamat.com/buy-abortion-suppositories/

انواع قرص سایتوتک اصل امریکایی

به طور کلی سه نوع قرص سقط جنین داریم در ایران منظور از قرص سقط جنین همان  است.

  1. قرص سقط جنین میزوپروستول یا سایتوتک

قرص سقط جنین میفپریستون (Mifepristone)

  1. قرص سقط جنین متوترکسات (Methotrexate)

عوارض قرص سقط میزوپروستول

https://zanansalamat.com/misoprostol-abortion-pill-side-effects/

قرص سایتوتک

سایتوتک جهت ختم بارداری و سقط جنین به دو صورت شیاف واژینال و زیر زبانی مصرف می شود. سایتوتک به دو صورت 100 و 200 میکروگرمی در دسترس است. که محصولی از شرکت فایزر امریکا است. سایتوتک به صورت قرص های شش ضلعی با علامت معده است در بسته بندی 10 عددی است. توجه باید داشت سایتوتک اصل خریدار کرد چرا که محصول کشور نیجریه این قرص فیک است و از مصرف آن حتما خوداری کنید.

خرید قرص سایتوتک در داروخانه

https://zanansalamat.com/buy-cytotec-tablets-at-the-pharmacy/

موارد مصرف قرص سایتوتک اصل امریکایی

  • درمان زخم معده
  • سقط جنین در سه ماهه اول بارداری

کاهش خونریزی بعد از ایمان

  • دفع بافت جنین مرده

نحوه مصرف قرص سایتوتک اصل امریکایی

نحوه مصرف  برای سقط جنین به دو صورت زیر زبانی و شیاف واژینال است. می توان قبل از مصرف سایتوتک میفریستون را نیز مصرف کرد بعد قرص سایتوتک را مصرف کرد. جهت موفقیت آمیز بودن سقط پیشنهاد می شود قرص سایتوتک را به دو صورت با هم مصرف شود قرص سایتوتک اصل امریکایی.

خرید قرص سقط جنین بدون نسخه

https://zanansalamat.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87/

مصرف قرص سایتوتک اصل امریکایی زیر زبانی

مرحله اول: قبل از هرچیز اندکی آب بنوشید تا دهانتان خیس شود قرص سایتوتک اصل امریکایی.

دوم: چهار قرص را بین گونه‌ها و دندان‌های پایین قرار دهید (دو قرص در هر طرف). قرص‌ها را به مدت ۳۰ دقیقه در این حالت نگهدارید. توجه داشته باشید که در مدت این ۳۰ دقیقه از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.

مرحله سوم: در نهایت بعد از ۳۰ دقیقه، با آب باقیمانده قرص‌ها در دهان را میل کنید. بعد از مصرف قرص‌ها تا ۲ هفته احتمال سقط شدن جنین هست، ولی بطور معمول در ۱۲ ساعت اول پس از مصرف قرص‌ها جنین سقط می‌شود.

مصرف قرص سایتوتک اصل امریکایی واژینال

  1. مرحله اول: ابتدا ادرار کنید و سپس دست‌ها را بشویید و دراز بکشید.

دوم: با انگشت چهار قرص را در درون واژن قرار دهید. لازم نیست که قرص‌ها در محل خاصی قرار بگیرند، فقط تا آنجا که انگشتان با آنها در تماس هستند کافی است.

مرحله سوم: در نهایت لازم است به مدت ۳۰ دقیقه دراز بکشید قرص سایتوتک اصل امریکایی.

قرص برای سقط جنین و پریود شدن

https://zanansalamat.com/%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%82%d8%b7-%d8%ac%d9%86%db%8c%d9%86-%d9%88-%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%88%d8%af-%d8%b4%d8%af%d9%86/

عوارض قرص سایتوتک اصل امریکایی

اسهال، دردهای شکمی، سردرد، یبوست، سوء هاضمه، نفخ، تهوع و استفراغ

موارد منع مصرف قرص سایتوتک اصل امریکایی

  • زنانی که در رحم خود دستگاه AUD کار گذاشته‌اند (قبل از مصرف قرص باید دستگاه را خارج کنند).
  • زنانی که حاملگی خارج رحمی داشته یا توده ای در تخمدان‌هایشان دارند.

با مصرف طولانی مدت کورتیکواستروئیدهای طولانی

  • زنان مبتلا به بیماری های ژنتیکی خاص.
  • زنانی که سابقه سزارین دارند

که حاملگی مولار دارند (حاملگی که در آن، جفت به طور غیر طبیعی رشد می‌کند).

  • زنانی که مشکلات قلبی، کلیوی یا کبدی دارند.

که مشکلات شدید غده آدرنال دارند.

  • زنان مبتلا به اختلالات خونریزی یا کسانی که داروهای ضدّ انعقاد خون مصرف می‌کنند قرص سایتوتک اصل امریکایی.

قیمت قرص سایتوتک

قیمت قرص سقط جنین سایتوتک با توجه به وارداتی بودن قرص به قیمت دلار بستگی دارد. این قرص توسط کشور های مختلفی تولید می شود و قیمت قرص سایتوتک به کشور تولید کننده این قرص بستگی دارد. سایتوتک توسط کمپانی فایزر تولید می شود و در کشور های آمریکا، آلمان، هند، کانادا، انگلیس و… زیر نظر فایزر تولید می شود. قیمت قرص سایتوتک به شرج زیر است:

  • قیمت سایتوتک آمریکایی: حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان
  • قیمت سایتوتک آلمانی: حدود 800 هزار تومان

قیمت سایتوتک انگلیسی: حدود 950 هزار تومان

  • قیمت سایتوتک هندی: حدود 500 هزار تومان

بعد از مصرف سایتوتک چه اتفاقی می افتد؟

درد شکمی که معمولا از ۲ ساعت بعد از مصرف قرص سایتوتک شروع می شود. اگر دل درد شدید بود میتوان از قرص ژلوفن یا هیوسین برای کاهش درد استفاده کرد. اسهال و استفراغ که البته با شدت کمتری و به سرعت قطع می شود تب و لرزش بدنی مانند سرماخوردگی که به مرور کم می شود خونریزی و سقط جنین قرص سایتوتک اصل امریکایی.

خونریزی به شکل دفع لخته خون بصورت ناگهانی یا ذره ذره اتفاق میوفتد که با کنده شدن جفت افت فشارخون اتفاق میوفتد. فقط زمان این خونریزیها نباید بیشتر از ۱ هفته بطول بیانجامد و بعد از ان باید برسی شود که علت چیست. در خانمهایی که سابقه سزارین دارند به هیچ عنوان خودسرانه استفاده نکنند چون احتمال پارگی رحم وجود دارد که بایستی حتما تحت نظر پزشک از این قرصها استفاده کنند.

ولی معمولا در ۸ تا ۱۲ ساعت اول پس از مصرف قرصها جنین سقط می شود. گاهی با مصرف یک دوره از قرص های سایتوتک خونریزی شروع نمیشود وباید مجددا بعد از ۳روز دارو را تکرار کرد. هرگز خودسرانه شیاف میزوپروستول یا امپول استفاده نکنید چون شما با عوارض آن اشنا نیستید حتی بسیاری مواقع خانمها دچار یک خونریزی کاذب میشوند در صورتیکه هنوز ساک حاملگی در رحم وجود دارد.

خرید قرص سایتوتک از داروخانه

در ایران قرص سقط جنین را به دو صورت یعنی به صورت قانونی از داروخانه بیمارستان زنان زایمان و از سایت های اینترنتی و ناصر خسرو خرید کنید. که کما پیشنهاد می کنیم از داروخانه ها و به صورت قانونی این کار را انجام بدهید.

جهت خرید قرص سایتوتک به صورت قانونی باید به داروخانه بیمارستان های زنان و زایمان مراجعه کنید. چرا که در هیچ یک از داروخانه های سطح شهر از جمله داروخانه ۱۳ آبان و داروخانه هلال احمر هم امکان خرید قرص سقط جنین سایتوتک وجود ندارد.

نکته قابل ذکر این است که قرص سقط جنین سایتوتک در داروخانه دیگر بیمارستان ها نیز پیدا نمی شود. تنها راه ممکن برای خرید قرص سقط جنین سایتوتک (میزوپرستول) در داروخانه بیمارستان های زنان و زایمان با ارائه مدارکی هم چون:

  • نسخه توسط پزشک متخصص

دو عدد سونوگرافی در روز و مکان مختلف

  • ارائه مدرک شناسایی با کپی آن

قرص میفپریستون

قرص میفپریستون یا میفپرستون در لیست داروهای ضروری سازمان جهانی بهداشت قرار دارد. این دارو  از دسته داروهای سقط کننده است، که معمولاً به همراه میزوپرستول جهت سقط جنین استفاده می‌شود. ترکیب دو دارو باعث سقط جنین تا 95% درصد در سه ماهه اول بارداری می شود. میفپریستون به واسطهٔ تأثیر پروژسترون باعث ایجاد انقباض در رحم می شود. دسترسی به این قرص در بسیاری از کشورهای در حال توسعه از جمله ایران محدود است. به همین دلیل برای سقط جنین فقط از سایتوتک استفاده می کنند قرص سایتوتک اصل امریکایی.

مصرف میفپریستون برای سقط جنین

این قرص در سه ماهه اول بارداری به صورت تک دوز 200 میلی گرمی مصرف می شود. جهت سقط جنین با میفپریستون، ابتدا یک قرص ۲۰۰ میکروگرم میفپریستون مصرف کرده و ۲۴ تا ۴۸ ساعت صبر کنید. ممکن است پس از مصرف آن خونریزی خفیفی داشته باشید. بعد از ۲۴ ساعت و قبل از ۴۸ ساعت از ۴ قرص ۲۰۰ میکروگرم سایتوتک استفاده کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (2 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
اگر زیر نظر پزشک باشد خیر
قبل توسط (2 امتیاز)
ممنون از شما که درباره سوال قرص سایتوتک کمک کردید

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 243 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط healty (2 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 16 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط healty (2 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 22 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
سوال شده 4 ماه قبل در درمان و پزشکی توسط healty (2 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
...