0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

آموزش نوشتن رایتینگ آیلتس تسک 2

یکی از بزرگترین دغدغه‌های متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس این است که بتوانند در رایتینگ آیلتس task 2 عملکرد خوبی داشته باشند و بر آن اساس نمره مطلوبی کسب کنند. در واقع اصولی وجود دارند که رعایت آن‌ها می تواند عملکرد موفقیت‌آمیز هر فرد در این بخش از آزمون IELTS را تضمین کند.

1. پاسخ شما باید کاملاً مرتبط با سوال مطرح شده باشد

شما باید دقیقاً به آنچه پاسخ دهید که در سوال از شما پرسیده شده است. سعی کنید مثال ها و ایده هایی را ارائه دهید که با آن‌ها کاملاً آشنا هستید و مستقیماً با سوال ارتباط دارند. 

2. به تمام قسمت های سوال پاسخ دهید

برای کسب نمره ای بالا در بخش رایتینگ آیلتس تسک 2 باید سوال را با دقت بخوانید و درباره تعداد قسمت‌های مختلف موجود در آن تصمیم بگیرید. به خاطر داشته باشید که باید نظرات خود را در مورد تمام قسمت‌های سوال مطرح شده ارائه دهید و در سراسر متن موضع آشکاری داشته باشید و نظراتی را که در ابتدا ارائه کرده‌اید، تایید کنید.

3. متن خود را به طور منطقی سازماندهی کنید و با استفاده از عبارات ربطی قسمت‌های مختلف را به هم پیوند دهید

ایده ها باید واضح و به ترتیب بیان شوند؛ به عبارت دیگر شما باید از یک مقدمه شروع کنید و به یک نتیجه‌گیری برسید. 

4. متن خود را در چندین پاراگراف بنویسید

از پاراگراف ها برای سازماندهی متن خود استفاده کنید. پاراگراف‌ها این امکان را به شما می‌دهند که نظرات و ایده‌های خود را بطور منطقی و به ترتیب ارائه دهید. بدیهی است باید از کلمات و عبارات ربطی در داخل پاراگراف‌ها و همچنین در بین آن‌ها استفاده کنید.

برای مطالعه کامل این متن و اطلاع از تمام اصول مربوط به نوشتن رایتینگ تسک 2 آیلتس، می‌توانید به مطالعه این مقاله با عنوان آموزش رایتینگ آیلتس تسک 2 در سایت آکادمی تات بپردازید. 

موفق باشید. 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 278 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 209 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در گوناگون توسط rama (0 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 284 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 271 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 285 بازدید
...