0 امتیاز
قبل در اخبار جواب یاب توسط (15 امتیاز)
سلام، یه سوال داشتم نسخه مرداد ماه مجله فرش ماشینی منتشر شده؟ کسی اطلاع داره چه مطالبی داخل مجله کار شده است؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (2 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سلام، بله مجله فرش ماشینی مرداد ماه چند روز پیش منتشر شد. مطالبی مانند:


پاویون فرش ماشینی ایران در شانگهای برای شناخت و نفوذ در بازار جهانی برپا شد

دموتکس چین به مدت سه روز در شهر شانگهای برگزار شد. شرکت‌های متعددی از نقاط مختلف جهان در حوزه فرش و کفپوش شرکت داشتند. از ایران یک پاویون متشکل از هفت شرکت و چند شرکت به صورت منفرد شرکت داشتند.

حسین عدالت، دبیر اتحادیه ملی تولیدکنندگان فرش ماشینی پس از بازدید از این نمایشگاه به فرش ماشینی گفت: «ضرورت دارد برای پیدا کردن سلیقه مشتریان و راه‌های نفوذ در بازارهای جهانی، در این نمایشگاه‌ها شرکت کنیم. نمایشگاه چین را از مدت‌ها قبل پیگیری کردیم تا به شکل یک پاویون در آن حاضر باشیم.حسن پاویون این است که می‌توانیم با هزینه کمتر در یک مجموعه باشیم تا بتوانند محصولات را عرضه کنند. شرکت‌ها باید برای صادرات استراتژی مشخصی داشته باشند و  بدانند بازار داخلی تا مدتی خواهد توانست جوابگو باشد و نیاز است حتما به سمت بازارهای جهانی حرکت کنند.»


محمد مرصعی، مدیرعامل گروه ساینار الکترونیک در حاشیه نمایشگاه دموتکس ترکیه، درباره ساخت ماشین آلات بافندگی در ایران با فرش ماشینی به گفتگو نشست.

مرصعی در ابتدا با ذکر این نکته که ما در صنعت خودرو آیا توانستیم صفر تا صد یک ماشین را خودمان بسازیم؟، ادامه داد:«  هیچ جای دنیا توجیه نیست، صفر تا صد یک دستگاه را یک کشور بسازد. ما دچار توهم تولید هستیم، نه در صنعت بافندگی بلکه در همه صنایع می‌خواهیم یک چیز را ملی کنیم. اشتابلی و وندویل شرکت‌هایی هستند که با چندین شرکت کار می‌کنند و هر قطعه ماشین بافندگی در یک کشور ساخته و همه جمع می‌شوند در شرکت اصلی سرهم می‌شوند. به عنوان مثال یک ماشین شونهر را تصور کنید، ژاکارد در فرانسه، شاسی در آلمان و تجهیزات تابلو برق در اتریش ساخته شده و در نهایت در شرکت شونهر متصل می‌شوند. از تکنولوژی کشورهای گوناگون استفاده می‌شود.»

برای خواندن ادامه این مطلب به سیزدهمین شماره مجله فرش ماشینی مراجعه کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 299 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 380 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 52 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 149 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در هنر توسط meketchi (10 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 241 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 102 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 117 بازدید
...