+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
آموزش ست کردن لباس تاپ برای استایل بیرون

 

استایل های مناسب با آب و هوای گرم تابستان معمولا کمی متفاوت تر از فصل بهار هستند. در فصل تابستان شما می توانید از مانتو های نخی بسیار ساده به همراه ست شلوار آن استفاده کنید. یا از مانتو هایی استفاده کنید که جلو باز هستند و برای اینکه لباس مناسبی برای زیر آن انتخاب کرده باشید از تاپ زنانه استفاده کنید. تاپ ها امروزه یکی از اعضای مهم لباس های تابستانی هستند. در ادامه تعریف کوتاهی از این لباس و چگونگی ست کردن آن را برای شما شرح خواهیم داد. در ادامه با پادمیرامگ همراه باشید.


تاپ چیست؟

تاپ لباس راحتی و با رنگ بندی بسیار زیادی می باشد. تاپ دخترانه دارای تنوع زیادی در سایز هستند اما اغلب آن ها تا روی پهلو ها را می پوشانند. این لباس بسیار ساده اما زیبا هم مناسب برای محیط های بیرون هم مناسب برای محیط های داخل منزل است. برخی از مدل های این لباس در قسمت یقه تاپ ها معمولا دارای بند های نازکی هستند. لباس تاپ از جنس پارچه های مختلفی تولید می شود برای مثال برخی از آن ها از پارچه های نخی تولید می شوند که به عنوان لباس کاملا خنک می توانید برای داخل منزل انتخاب کنید.


روش های اصولی ست کردن تاپ زنانه

همانطور که گفتیم ست کردن لباس تاپ دارای یکسری محدودیت ها می باشد که باید رعایت کرد. شما برای اینکه بتوانید استایل مناسبی را برای محیط بیرون انتخاب کنید باید کیف و روسری و شلوار و مانتو خود را به همراه تاپ باهم ست کنید. هر کدام از این موارد برای ست شدن نیاز به اطلاعات دقیقی نسبت به رنگ لباس مناسب برای فصلی که در آن هستید و به همراه آن رنگ ایده ال با لباس ها را نیاز دارد. برای کسب این اطلاعات ما در تلاش هستیم تا اصول ست کردن انواع لباس را با لباس تاپ به شما آموزش دهیم.


انتخاب رنگ مناسب برای تاپ

برای اینکه به درستی بتوانید یک تاپ به رنگ مناسب را برای استایل خود انتخاب کنید باید یکسری اصول مربوط به رنگ بندی را رعایت کنید. در این قسمت ما سعی می کنیم تا رنگ های مناسب ست با لباس های مختلف را به طور واضح شرح دهیم. این اصول و قواعد دارای یک جدول رنگ بندی است که ما در این قسمت آن را آورده ایم. در این جدول رنگ بندی، رنگ های مشابه در کنار یکدیگر قرار می گیرند و رنگ های مکمل هم روبه روی هم خواهند بود. می توانید برای اینکه مطمئن شوید رنگی را که انتخاب کرده اید رنگ مناسبی برای استایل شما با لباس تاپ است، یک خانه رنگ به عقب یا جلو بروید.


ست کردن تاپ زنانه براساس رنگ

امروزه مد و فشن تاثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس انسان دارد. به همین دلیل به روز بودن یکی از دغدغه های اصلی جامعه امروزی است و نمی توان آن را از زندگی روزمره انسان جدا دانست. پس برای شناخت بیشتر باید اصول آن را بهتر و دقیق تر آموخت. از آن جایی که لباس تاپ برای زیر مانتو هایی استفاده می شود که اغلب جلو باز هستند پس رنگ آن به درستی نمایان می شود و باید سعی کنیم آن را با بقیه رنگ اجزا لباس هایمان ست کنیم.
• رنگ هایی مانند رنگ خاکستری، سفید و مشکی، رنگ های خنثی هستند. استفاده از این رنگ های خنثی یک استایل کلاسیک به شما می دهد. فرض کنید اگر از مانتو سفید استفاده می کنید می توانید یک تاپ خاکستری برای زیر آن ست کنید و رنگ شلوار را نیز مشکی انتخاب کنید.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 183 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 278 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط الیماه (5 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
...