+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
معرفی انواع مدل نیم تنه و راهنمای خرید آن

 

لباس زیر از انواع پوشاک زنانه بسیار مهم می باشد که باید در خرید آن دقت زیادی داشت. یکی از انواع لباس زیر زنانه، نیم تنه می باشد. نیم تنه زنانه و دخترانه که در فرم دهی سینه نقش بسزایی دارد، اگر نیم تنه ای که انتخاب کرده اید باعث بدفرم نشان دادن سینه هایتان شود و ظاهر دلخواه شما را نداشته باشد اعتماد بنفس شما را پایین می آورد. همچنین انتخاب و خرید لباس زیر زنانه مناسب در سلامت بانوان موثر است. در این مقاله از پادمیرامگ سعی می کنیم به تعریف نیم تنه و تفاوت های آن با تاپ و انواع نیم تنه زنانه بپردازیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.


نیم تنه زنانه

لباس های زیر زنانه انواع بسیاری دارند. نیم تنه یکی از نمونه های لباس زیر می باشد. نیم تنه زنانه از سر شانه ها تا زیر سینه را می پوشاند. اغلب این مدل لباس دارای دوبند و یک قسمتی بر روی سینه می باشد. نیم تنه ها در انواع مختلفی دسته بندی می شوند. شما می توانید نمونه های مختلفی از این نیم تنه ها را در سایت پادمیرا مشاهده و درصورت تمایل خریداری نمایید.


انواع نیم تنه زنانه

همانطور که اشاره کردیم نیم تنه زنانه انواع زیادی دارد. ما در این قسمت به توضیح مدل های مختلفی از نیم تنه ها اشاره خواهیم کرد.


◘ نیم تنه ورزشی

اگر تا الان تجربه رفتن به باشگاه را داشته اید، حتما متوجه استفاده زیاد از این نیم تنه ها شده اید. نیم تنه های ورزشی نیز به مدل های متفاوتی تقسیم می شوند. برخی از آن ها برای ورزش های بسیار سنگین استفاده می شوند و برخی نیز برای ورزش های ساده انتخاب می شوند. نیم تنه های ورزشی اغلب بسیار محکم سینه ها را نگه می دارند و فقط مناسب برای انجام امور ورزش می باشد.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
سوال شده 1 ماه قبل در گوناگون توسط sharrgh (165 امتیاز)
...