0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
آنچه که باید درباره ی برند d&g بدانید

D&G که مخفف Dolce & Gabbana می باشد یک برند ایتالیاییست که همه ی ما حداقل برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده ایم و یا لباسی با این برند خریداری کرده ایم. پادمیرا یکی از بزرگترین عرضه کننده ی انواع پوشاک زنانه و پوشاک مردانه در شمال کشور می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با تاریخچه و چگونگی شکل گرفتن این برند مشهور آشنا کنیم. تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید.


تاریخچه برند دولچه گابانا

همانطور که گفتیم، برند D&G مخفف Dolce & Gabbana می باشد و یک نام تجاری و یا برند ایتالیاییست که در زمینه تولید کالاهای لوکس و همچنین طراحی مد فعالیت دارد. اما پیش از آن که درباره ی برند D&G صحبت کنیم باید بدانید که ابتدا برند Dolce & Gabbana شکل گرفت و سپس برند D&G به وجود آمد. در واقع برند D&G یکی از مشتقات برند Dolce & Gabbana است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، دو موسس شرکت Dolce & Gabbana هستند که در سال 1985 میلادی این شرکتی که اکنون جزو معروف ترین و محبوب ترین برندهای دنیاست را در میلان تأسیس کردند. در واقع Dolce & Gabbana با افتتاح این برند، یک خانه ی مد لوکس ایتالیایی را به وجود آورده اند که امروزه یکی از رقبای سر سخت برندهای مشهوری همچون آرمانی، ورساچه و ... به شمار می رود. جالب است بدانید که سرمایه اولیه ی آن ها دو هزار دلار آمریکا بود و اکنون یکی از ثروتمندترین و قدرتمندترین مردان و طراحان ایتالیا محسوب می شوند. اما برند Dolce & Gabbana چگونه شکل گرفت؟ برای پاسخ به این پرسش باید به گذشته و سال های کودکی و نوجوانی دولچه و گابانا برگردیم. پادمیرا یکی از بزرگترین مراکز عرضه ی پوشاک با برند D&G در شمال کشور می باشد.


زندگینامه موسسین شرکت Dolce & Gabbana

برند D&G که مخفف Dolce & Gabbana است، برگرفته از نام موسسین این شرکت است. یکی از این دو موسس، دومینیکو دولچه اهل سیسیل ایتالیا می باشد. دولچه در سال 1958 در یک خانواده ای که می توان گفت با مد و طراحی آشنایی داشتند بدنیا آمد. پدرش خیاط و مادرش فروشنده ی پوشاک و پارچه بود. طبیعتاً فرزندی که در این خانواده چشم به جهان باز کند، با رنگ و بوی پارچه خو گرفته و بزرگ می شود. پس امری بدیهی است اگر دومینیکو از کودکی به طراحی علاقه داشته تا حدی که در شش سالگی اولین طراحی خود را که یک شلوار مردانه بوده را انجام داده است. دومینیکو دولچه یکی از دو موسس شرکت Dolce & Gabbana، در جوانی تصمیم گرفت در زمینه ی علاقه ی شخصی خود که همان طراحی و مد بود به صورت آکادمیک تحصیل کند ولی دوره تحصیلی او چندان طولانی نشد چرا که گمان می کرد هر آنچه که در زمینه طراحی و مد نیاز دارد را آموخته و زمان آن رسیده تا طرح هایی را که در ذهن جوانش به وجود آمده بودند را پیاده سازی کند. جالب است بدانید که یکی از آرزوهای دومینیکو دولچه کار کردن برای برند Armani بود که خوشبختانه محقق نشد و ما امروز به لطف توانایی و خلاقیت او، یکی از معروف ترین برندهای طراحی را در بازار داریم.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 17 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 64 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 104 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط mobindalir96 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 90 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 88 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 158 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 139 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 226 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 13.2هزار بازدید
سوال شده 8 سال قبل در گوناگون توسط میشل (892 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 729 بازدید
سوال شده 9 سال قبل در گوناگون توسط black roz (115 امتیاز)
...