0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

نظافتچی تهران همان طور که از نامش مشخص است امور مربوط به نظافت و تمیزی خانه و یا محل کار را انجام می دهد. نظافتچی تهران با نحوه تمیز کردن تمامی بخش های خانه و مناسب ترین شوینده برای هر بخش آشنایی داشته و بر روی کار خود تخصص دارد. شرکت های نظافتی در این زمینه دارای نیروهایی آزموده و قابل اعتماد هستند که با استفاده از بهترین شوینده خانه ای درخشان را به شما هدیه می دهند. برای دسترسی سریع به بهترین نظافتچی خانم و یا آقا با تیک شهر تماس بگیرید.

لطفا جهت ارسال نیروی خدماتی به منزل و محل کار و اطلاع از تعرفه های دریافتی شرکت ها تماس بگیرید

شماره تماس کارشناسان شرکت:

09101850071

09101850061

پشتیبانی:

09120267980 

02166912284

نظافتچی خانم و یا آقا؟

یکی از مواردی که بسیاری از افراد را به چالش می کشد، استخدام مناسب ترین نظافت چی تهران است. برخی از امور مربوط به خانه به دست های توانمند خانم ها بهتر انجام می شود و انجام برخی امور دیگر نیز برای آقایان راحت تر است. به عنوان مثال برای اسباب کشی و یا تغییر دکوراسیون خانه بهتر است که از نظافتچی آقا کمک بگیرید. زیرا فرایند جابجایی اثاثیه نیاز به قدرت جسمانی بیشتری دارد. در مقابل خانم ها در انجام امور ظریف و حساس دقت بیشتری را نشان می دهند. بنابراین شما بر اساس نوع خدمات می توانید مناسب ترین نظافت چی خانم یا آقا را استخدام کنید.

نظافتچی منزل

امروزه به دلیل افزایش مشغله های زندگی درخواست نظافت چی تهران افزایش یافته است. از طرفی نظافت چی منزل تهران به امور خانه تسلط بیشتری دارند و فرایند تمیز کاری خانه را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. استخدام نظافت چی تهران این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد که شما بیشتر به امور شخصی و استراحت بپردازید. بنابرایناعزام نظافتچی بهترین موقعیت برای خانم های شاغل به شمار می رود.

نظافتچی شرکت

استخدام نیروهای خدماتی به صورت دائم برای برخی از شرکت ها لزومی ندارد و تنها هزینه های شرکت را افزایش می دهد. به همین دلیل شرکت و سازمان های پایتخت می توانند به صورت دوره ای و یا هفتگی نظافت چی تهران استخدام کنند. در این حالت نه تنها هزینه ها کاهش می یابد، بلکه نظافت و تمیزکاری شرکت نیز به موقع و با کیفیت بالایی انجام می شود. تیک شهر می تواند بهترین نیروی خدماتی را برای شما استخدام کند.

نظافتچی برای سالن پذیرایی

در صورت ورود سرزده مهمان و یا پس از مهمانی شما نیاز دارید که سالن پذیرایی به صورت اساسی تمیز گردد. مبل شویی، شستشوی پرده ها، کفسابی، دیوار شویی، گردگیری و ... از جمله برخی از خدمات نظافت چی تهران به شمار می رود. نظافتچی تهران برای تمیز کردن مبلمان از شوینده های مخصوص کمک می گیرند و پرده ها را پس از شستشو با استفاده از اتو بخار صاف و اتو کشیده خواهند کرد. به گونه ای که شما پس از اتمام کار از تمیزی و نظم خانه خود شگفت زده خواهید شد.

نکات استخدام نظافت چی تهران

در هنگام استخدام نظافتچی تهران باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

امنیت خانه فاکتوری است که نمی توان آن را نادیده گرفت. از آن جا که نیروهای خدماتی حتی در زمان عدم حضور شما نیز در خانه حضور دارند، باید کاملا معتمد و قابل اعتماد باشند. در غیر این صورت می توانند خسارات جانی و مالی بسیاری را به شما وارد کنند. بنابراین حتما می بایست فردی را استخدام کنید که بتوانید با خیال آسوده و بدون نگرانی خانه را در اختیار وی قرار دهید.

وظایف نیروهای خدماتی باید در همان ابتدا کاملا روشن و واضح گردد. هنگامی که نظافت چی تهران به وظایف خود واقف باشد می تواند برنامه ریزی درستی داشته و به صورت منظم خانه را تمیز کند. از طرفی تعرفه نظافت بر اساس وظایف نیروهای خدماتی تعیین می گردد.

تعرفه نظافت چی تهران

مدت زمان نظافت، محل نظافت، تعداد نیروی خدماتی، میزان آلودگی محیط، شوینده مصرفی و ... از جمله موارد دخیل در قیمت نظافت چی تهران به شمار می رود. معمولا شرکت های نظافتی معتبر دارای تعرفه قیمت ثابتی هستند که در هنگام تماس مشتریان در اختیار آن ها قرار می گیرد. در این صورت مشتری می تواند به صورت آزادانه بر اساس نیاز و بودجه خود مناسب ترین خدمات را انتخاب کند. برای اطلاع از تعرفه نظافت در تیک شهر با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

نظافتچی تهران در چه مناطقی فعالیت دارد؟

نظافت چی تهران تیک شهر به تمامی مناطق تهران خدمات خود را ارائه می دهد. این شرکت دارای نیروهای خدماتی بسیار زیادی است تا بتواند به تمامی تماس ها و درخواست های مشتریان خود رسیدگی کند. از این رو شما می توانید از طریق این شرکت نظافتی نیروی مورد نیاز در تمامی مناطق شرق و غرب و شمال و جنوب و مرکز تهران را استخدام کنید. خدمات ارائه شده در این شرکت تضمینی بوده و به صورت متمرکز پشتیبانی می شود.

آیا نظافت مهارت خاصی نیاز دارد؟

شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد گمان کنید که برای تمیزکاری خانه نیاز به مهارت خاصی نیست. ولی تجربه و مهارت در امر نظافت کمک می کند که خانه تمیزتر و درخشان تر شود. از طری افردی که تجربه کافی در زمینه نظافت دارند با بهره گیری از بهترین شوینده محیط را تمیز می کنند و کمترین ضرر را برای سلامتی ساکنین به دنبال دارند. نظافت چی تهران تیک شهر در دوره های آموزشی شرکت کرده اند و به تمامی امور نظافتی آشنایی کامل دارند.

چگونه از تیک شهر نظافتچی استخدام کنیم؟

خوشبختانه تیک شهر برای راحتی مشتریان خود راه های ساده ای را برای استخدام نظافت چی تهران در نظر گرفته است. مشتریان محترم می توانند به راحتی از طریق ثبت درخواست در سایت و یا تماس با راه های ارتباطی درج شده در سایت نیروی خدماتی مورد نیاز خود را رزرو کنند. حسن انجام کار، حضور به موقع، مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی، دست و دل پاکی و تخصص و تجربه کاری از جمله مهم ترین مزایای نظافتچیان تیک شهر می باشد. تیک شهر این افتخار را دارد که تمامی مناطق تهران را تحت پوشش خود قرار دهد.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

اخ دقیقا الان نزدیک عیدی از الان به فکر تمیز کردن خونه هستن و به دستمال و سطل اب میفتن به جون سنگ کف خونه. اما خب متاسفانه همه لکه ها با دستمال و آب پاک نمیشن.ما پارسال خونه رو رنگ و تعمیر کردیم و بعدش دیدیم کلی رنگ و سیمان ریخته رو سنگ که به راحتی پاک نمیشه. از فردی که کارشناس معماری بود پرسیدیم ی جایی برای کفسابی و ترمیم سنگ ها سراغ داشت اومد کار کرد برامون سنگا از قبلم براق تر شد.اسم شرکت کفسابی ایران بود فکر کنم.کارش خدایی خوب بود مامانم که وسواس داشت خوشش اومده بود.

سوالات مشابه

+2 امتیاز
2 پاسخ 1.4هزار بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 1.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 97 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
سوال شده 2 هفته قبل در گوناگون توسط saman00 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در گوناگون توسط fawsur (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 126 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 4 ماه قبل در گوناگون توسط aminazariseo (0 امتیاز)
...