0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

آرتروز لگن یک بیماری مفصلی است که به دلیل تخریب غضروف در مفصل باعث درد ، سفت شدن و ناراحتی در زانو می شود. این بیماری معمولاً با پیری و کاهش فعالیت فیزیکی همراه است.

مهم ترین علائم آرتروز لگن شامل درد مزمن در لگن ، ران و زانو هستند. هنگامی که غضروف در مفصل لگن تخریب می شود ، استخوان ها به هم فشرده می شوند و باعث درد و سفت شدن در مفاصل می شوند. همچنین ، ممکن است در حرکت محدودیت داشته باشید و در برخی موارد احساس خستگی در پاهای خود داشته باشید.

برای درمان آرتروز لگن ، ممکن است شما نیاز به درمان های متنوعی از جمله فیزیوتراپی ، تغذیه سالم ، داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی و داروهای درد مفصلی داشته باشید. همچنین ، برخی تکنیک ها مانند تزریقات پلاسمای غنی از پلاکت ، کارتیلاژ ، یا هیالورونات نیز می توانند به شما کمک کنند.

در کلینیک فیزیوتراپی سایا ، تیم پزشکی مجربی در زمینه درمان آرتروز لگن فعالیت دارند و با استفاده از روش های مدرن و به روز ، به بیماران خود کمک می کنند تا با کمترین درد و ناراحتی ممکن به بهبودی برسند. با مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی سایا ، شما می توانید از خدمات درمانی پزشکان مجرب استفاده کنید و بهبودی سریعتری را تجربه کنید. همچنین ، تیم پشتیبانی کلینیک سایا همواره در دسترس شماست تا در هر مرحله از درمان شما را در کنار داشته باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 41 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 72 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 82 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 82 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 79 بازدید
...