0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (0 امتیاز)

در کردان چندین روستای فوقالعاده وجود دارد که میتوانید برای تفریح استفاده کنید. از جمله روستاهای خوب و عالی در کردان ، روستای سنقرآباد کردان کرج است که با فاصله کم و آب و هوای عالی افراد زیادی رو جذب کرده است.برای آشنایی کامل با روستای سنقرآباد کرج و آب و هوای سنقرآباد کرج به آدرس https://zavilla.ir/songhorabad/ وارد بشید.

 

دومین روستای عالی که نزدیک به رودخانه است، روستای آجین دوجین میباشد. آجین دوجین یکی از سرسبز ترین مناطق کردان است که برای تفریح جایی مناسب و عالی میباشد. برای آشنایی با آجین دوجین کرج و اطلاع از آب و هوای آجین دوجین مقاله https://zavilla.ir/ajindojin/ را که در زاویلا نوشته شده مطالعه کنید.

 

یکی دیگر از روستاهای بکر و پر طرفدار، منطقه خوشنام است. خوشنام در کرج یکی از جذاب ترین روستاها میباشد که هرساله گردشگران زیادی دارد. اگر میخواهید با خوشنام کرج آشنا بشید بر روی https://zavilla.ir/khoshnam/ کیلیک کنید تا خوشنام را به صورت کامل بشناسید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

موسسه مهاجرتی النورا همراه شماست تا بهترین اقامتگاه را پیدا کنید برای اطلاعات بیشتر درباره بهترین شهر فرانسه برای زندگی ایرانیان کجاست؟ روی لینک کلیک کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 267 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 46 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
سوال شده 2 ماه قبل در تفریح و سرگرمی توسط shishdong (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 254 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 169 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 245 بازدید
سوال شده 4 سال قبل در تفریح و سرگرمی توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
...