0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (0 امتیاز)
شما با محاسبه bmi اطلاعات بسیاری در رابطه با وزن خود را می توانید دریافت کنید.شاخص توده بدنی یا همان BMI به معنای میزان بافت چربی بدن در مقایسه با بافت های استخوان و عضله است. شما با محاسبه شاخص توده بدنی می توانید میزان اضافه وزن خود را تشخیص دهید.
شاخص توده بدنی بیش تر از 35
افرادی که شاخص توده بدنی آن ها بیش تر 35 باشد می توانند از انواع جراحی لاغری استفاده کنند. یکی از انواع این عمل های لاغری عمل ساسی بای پس معده نام دارد.
عمل جراحی ساسی بای پس یکی از جدیدترین روش های جراحی لاغری است که این روزها سر زبان ها افتاده است. این عمل با اینکه جدیدترین عمل لاغری است اما در اصل چیز جدیدی ندارد و ترکیبی از دو عمل اسلیو معده و عمل بای پس معده است که با روش جراحی لاپاراسکوپی انجام می شود.
همچنین شما با مراجعه به بهترین دکتر اسلیو معده در تهران می توانید عمل اسلیو معده را انجام بدهید. همچنین باید بگوییم که قبل از انجام جراحی اسلیو باید هزینه عمل اسلیو معده را دز نظر بگیرید.
مزایای جراحی لاپاراسکوپی چیست؟
• کاهش درد پس از عمل
• کمتر بستری شدن در بیمارستان
• زخم کمتر
• بازگشت سریع به فعالیت های روزمره
• بهبود زیبایی

عمل های لاغری بدون عوارض
شما پس از انجام عمل جراحی لاغری ممکن است به عوارض جراحی لاغری دچار شوید. اما لازم است بدانید که می توانید از عمل لاغری بدون عوارض استفاده کنید. عمل هایی همانند بوتاکس معده.
بوتاکس معده چیست؟
عملی که طی آن سم بوتولینوم (Botulinum toxin) که با نام تجاری بوتاکس در ایران مشهور است، به عضلات معده تزریق می شود و باعث کاهش انقباضات معده می شود. بوتاکس همان ماده  ای است که به عضلات صورت نیز تزریق می شود تا چین و چروک های صورت را رفع کند، با کند کردن عملکرد ماهیچه ها سرعت روند پیری را کم می کند.
این عمل همانن دیگر عمل های لاغری پشیمانی بعد از عمل اسلیو معده و یا دیگر عمل های لاغری را ندارد.
منبع: https://www.dr-abdo.ir/

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 65 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 60 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 266 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 95 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در تغذیه و سلامت توسط شیرین (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 91 بازدید
...