0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

. کابینت وکیوم نسل جدیدی از کابینت هاست که ممکن است کمتر راجع‌به آن شنیده باشید اما این روزها به سرعت در حال رشد استفاده از آن در آشپزخانه ها هستیم.به طور خلاصه باید بگوییم که کابینت وکیوم از ورق ام دی اف تشکیل شده و با استفاده از حرارت، چسب مخصوص و فشار ناشی از وکیوم (خلاء) یک لایه PVC روی آن قرار می‌گیرد. در واقع به کابینت هایی که از روکش وکیوم روی آنها استفاده شده است، کابینت وکیوم گفته می‌شود. به طور کلی وکیوم نام یک تکنولوژی جدید است که از آن برای فشرده کردن ذرات و ایجاد خلأ استفاده می‌شود. برای اطلاع از صفحه کابینت طرح کورین و آگاهی از فرق صفحه کابینت مات و براق بر روی لینک ها کلیک کنید.

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

یکی از تجهیزاتی که در زمینه صنعتی کاربرد زیادی داره پمپ وکیوم برای آشنایی باهاش رو لینک قبل کلیک کنید

قبل توسط (0 امتیاز)
سلام, کابینت وکیوم یک نوع کابینت آشپزخانه است، که در فرآیند تولید آن از تکنیک وکیوم فرمینگ استفاده می‌شود. در این روش، یک ورق پلیمری یا پوشش PVC (پلی وینیل کلراید) در سطح کابینت قرار می‌گیرد. سپس هوا از داخل محفظه کابینت خارج شده و یک فشار منفی (وکیوم) ایجاد می‌شود. این فشار منفی باعث می‌شود، که ورق پلیمری به شکل دقیقی روی سطح کابینت شکل بگیرد و به طور صحیح به آن چسبیده شود. این فرآیند باعث ایجاد پوششی یکپارچه، بدون درز و بدون ترک خوردگی روی سطح کابینت می‌شود. کابینت وکیوم به دلیل ظاهری زیبا، مقاومت در برابر رطوبت و خراش، و همچنین امکان ایجاد طرح‌ها و رنگ‌های متنوع روی سطح، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر بروید:
https://garniwood.com/product/cabinet-vacuum/
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

کابینت وکیوم یک نوع کابینت آشپزخانه است، که در فرآیند تولید آن از تکنیک وکیوم فرمینگ استفاده می‌شود. در این روش، یک ورق پلیمری یا پوشش PVC (پلی وینیل کلراید) در سطح کابینت قرار می‌گیرد. سپس هوا از داخل محفظه کابینت خارج شده و یک فشار منفی (وکیوم) ایجاد می‌شود. این فشار منفی باعث می‌شود، که ورق پلیمری به شکل دقیقی روی سطح کابینت شکل بگیرد و به طور صحیح به آن چسبیده شود. این فرآیند باعث ایجاد پوششی یکپارچه، بدون درز و بدون ترک خوردگی روی سطح کابینت می‌شود. کابینت وکیوم به دلیل ظاهری زیبا، مقاومت در برابر رطوبت و خراش، و همچنین امکان ایجاد طرح‌ها و رنگ‌های متنوع روی سطح، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید:

https://garniwood.com/product/cabinet-vacuum/

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 78 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 121 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط amlakdaran1 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 110 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 102 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 26 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 103 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 13 بازدید
سوال شده 4 هفته قبل در لوازم خانگی توسط yabot59061 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
...