0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هدفون بلوتوثی زیلوت مدل B570 محصولی با طراحی زیبا و خاص می باشد که دسته آن بصورت نشکن عمل می کند.

هدفون بلوتوثی زیلوت مدل B570
این محصول زیبا و خوش فرم یک هدفون راحت و کاربردی می باشد که می توانید آن را در هر مکانی به همراه داشته و استفاده کنید. دسته و گوشی های این محصول از پلاسته ساخته شده و بدنه گوشی ها از روکش مات بسیار زیبا و با کیفیت پوشانده شده است. طراحی فرم و اندازه گوشی های این هدفون طوری است که بصورت کامل اطراف گوش را احاطه کرده و از فشار مستقیم روی گوش جلوگیری می کند . همچنین برای افزایش راحتی کاربر لایه ای ابری با روکش چرمی نرم و لطیف در قسمت داخلی گوشی های این هدفون تعبیه شده است . دسته یا به زبان دیگر تل این هدفون با قابلیت انعطاف پذیری که دارد از مقاومت بالایی در برابر شکستن برخوردار است و به راحتی خم می شود . هدفون بلوتوثی زیلوت مدل B570 دارای وزن مناسب و معقول می باشد که روی سر یا گردن حس سنگینی و خستگی را ایجاد نکند.

ویژگی های کاربردی در بدنه
در فاصله ی بین دسته و گوشی هدفون B570 یک رابط قرار گرفته است که برای تغییر اندازه دسته استفاده می شود . یعنی در صورتی که اندازه این هدفون برای سر شما کوچک باشد می تواند آن رابط را باز کرده و اندازه هدفون را بزرگ تر کنید تا با گوش های شما تنظیم گردد . همچنین برای جابجایی راحت این هدفون در کیف و… ، این امکان وجود دارد که گوشی های محصول به داخل تا شده و حجم کمتری به خود بگیرند. از دو مورد از ویژگی های بسیار مهم و کاربردی در این هدفون از برند زیلوت می باشد.

قابلیت های اتصال
هدفون بلوتوثی زیلوت همانطور که در نامش پیداست با استفاده از بلوتوث به گوشی شما وصل می شود و می توانید از طریق آن به موسیقی های مورد علاقه خود با کیفیت بالا و راضی کننده گوش دهید و حتی مکالمه کنید . البته استثنایی هم برای مواقع عدم دسترسی شما به بلوتوث در نظر گرفته شده است که نشان از کارآمدی این محصول در هر زمان و شرایط دارد . با وجود پورت ۳.۵ میلی متری و شیار کارت حافظه می توانید مزیک دلخواهتان را در این هدفون پخش نمایید.

پنل کنترل
روی بدنه یکی از گوشی های این هدفون کلید هایی برای کنترل موسیقی در حال پخش قرار گرفته است که شامل دکمه های پخش و توقف و رد کردن می باشد و بالا و پایین بردن صدا از این کلید ها نیز امکان پذیر است . همچنین یک نمایشگر LED برای نمایش شارژ ، بلوتوث و… روی آن قرار گرفته است که از کیفیت نمایش خوبی برخوردار است . یک دکمه هم برای پاسخ و مدیریت به تماس های ورودی لحاظ شده است.

امکان برقراری تماس و مکالمه
هدفون بلوتوثی P57 مجهز به یک میکروفون داخلی می باشد که شرایط را برای مکالمه از طریق این وسیله را فراهم نموده است . هنگامی که این وسیله با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می باشد ، می توانید تاماس های آن را با هدفون پاسخ داده و یک مکالمه با کیفیتی باور نکردنی تجربه نمایید. این محصول نسبت به قیمت مناسبی که عرضه می شود از امکانات و ویژگی های کاربردی خوبی بهره مند است که قابلیت برقراری تماس هم یکی از آنهاست.

باطری
باطری این محصول از نوع موبایلی می باشد تا در مواقع بروز مشکل بتوان آن را تعویض نمود که این قابلیت یک ویژگی مهم برای افزایش طول عمر استفاده از محصول می باشد . یعنی با خراب شدن باطری هدفونتان مانند برخی نمونه های دیگر موجود در بازار ، هدفون شما بلا استفاده و دور انداختنی نمی شود و تنها با تعویض باطری می توانید دوباره از آن به خوبی استفاده نمایید . باطری که در هدفون زیلوت B570 قرار گرفته از BL-5B می باشد که در مدت زمان ۲ ساعت توسط کابل microUSB شارژ شده و در حالت استفاده تا ۱۰ ساعت و در حالت استندبای تا ۲ هفته دوام باطری دارد که می توان گفت مدت زمان شارژدهی ۱۰ ساعته رقمی بسیار شگفت انگیز و عالی است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
...