0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T12 یک هندزفری با کیفیت صدای عالی و ظاهری متفاوت و جدید می باشد که توسط زیر مجموعه برند شیائومی تولید می شود.

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T12
این هندزفری از مجموع دو گوشی و یک محفظه شارژ تشکیل شده است که بدنه آن ها از جنس پلاستیک ساخته شده است . این محصول از لحاظ ظاهری نسبت به سایر هندزفری های بلوتوثی که تا کنون در بازار موجود بوده ، از ویژگی های متفاوتی برخوردار است . محفظه شارژی که برای این وسیله در نظر گرفته شده است بر خلاف سایر هندزفری ها فاقد درب می باشد . از این رو آن را به یک محصول خاص تبدیل نموده است . همچنین اندازه گوشی های این هندزفری از فرم متناسب با گوش برخوردار است و طول دسته های آن باعث شده هنگام قرار گیری در گوش به راحتی از آن خارج نشود و جلوه زیبایی هم در گوش داشته باشد . هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T12 از کنترل لمسی در گوشی ها پیروی می کند که با هر نوع ضربه به بدنه گوشی ها می توانید موسیقی و تماس را مدیریت کنید.

نحوه اتصال به گوشی
این هندزفری کیو سی وای با بهره مند از بلوتوث ۵.۱ قابلیت اتصال به گوشی شما را داشته و به راحتی از موبایل های اپل دارای سیستم عامل IOS و اندروید پشتیبانی کرده و بدون مشکل متصل می گردد  و تا فاصله ۱۰ متری بدون قطع و وصلی و نویز و تاخیر ، آنتن دهی دارد.

قابلیت مکالمه
گوشی های هندزفری QCY T12 هر کدام دارای دو میکروفون هستند که یکی از آن ها برای انتقال صدا و دیگری برای حذف صدای محیط ( noise cancelling ) کاربرد دارد . از این رو شما می توانید بدون ذره ای صدای مزاحم از محیط مکالمه خود را پیش ببرید . همچنین در گوشی های اندروید با وجود کدک AAC تاخیر در انتقال صدای شما و مخاطبتان به حد زیادی کاهش پیدا کرده و کیفیت مکالمه شما را بالاتر می برد . امکان استفاده بصورت تک گوشی در این محصول فراهم می باشد.

قابلیت های ویژه
این وسیله کاربردی مجهز به گواهی استاندارد IPX5 می باشد که مقاومت آن در برابر رطوبت و تعرق را بالا برده است . برای اطلاع و بهره از امکانات دیگر این هندزفری مانند تغییر و ایجاد تنظیمات بیس و … در صدا می توانید اپلیکیشن QCY را در گوشی خود نصب کنید و درصد شارژ موجود در گوشی ها و کیس را نیز می توانید در آن مشاهده کنید.

نوع کاربری
هندزفری بلوتوثی کیو سی وای دارای درایوری با قطر ۱۳ میلی متر می باشد که در وضوح صدا تاثیر مثبت بسیار بالایی دارد. این هندزفری هنگام پخش موسیقی و مکالمه کیفیت بی نظیر خود را با به گوش رساندن تمام بیس و زیر بم های موزیک به رخ می کشد. در با یک بار گوش کردن به موسیقی از طریق ای هندزفری و شنیدن صدای صاف و شفاف ، به قدرت واقعی این محصول پی خواهید برد . از این رو می تواند برای استفاده روزمره و عمومی و مکالمه و ورزش مورد پسند قرار گیرد . همچنین با توجه به قابلیت کاهش تاخیر در صدا هم می تواند توسط علاقه مندان به گیمینگ و بازی های حرفه ای استفاده شود.

میزان شارژدهی
همانطور که پیش تر اشاره شد محفظه شارژ هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T12 بدون درب بوده و گوشی ها توسط آهنربای بسار قوی در آن نگه داشته می شوند تا از گم شدن آن ها جلوگیری شود . کیس این هندزفری مجهز به باطری ۳۸۰ میلی آمپری می باشد که وظیفه ی شارژ گوشی ها را برعهده دارد و با هر بار استفاده و تمام شدن باطری آن ها شما یک پاوربانک به همراه دارید که می توانید با قرار دادن گوشی ها در جعبه ، در هر شرایطی آن ها را شارژ کنید . زمان هایی که شما برای شارژ این محصول نیاز دارید بدین صورت است که کیس آن در مدت ۴ ساعت شارژ شده و گوشی ها نیز در داخل آن به مدت ۱.۵ ساعت شارژ می گردند . این هندزفری بلوتوثی در حالت مکالمه تا ۳.۵ ساعت و در حالت پخش موسیقی تا ۴ ساعت دوام باطری دارد.

سوالات مشابه

...