0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هدفون بلوتوثی مدل P47 یک محصول با قیمت اقتصادی و کیفیت معقول می باشد که با طراحی زیبا و رنگ های متنوع بفروش می رسد.

هدفون بلوتوثی مدل P47
این هدفون تشکیل شده از دو گوشی و دسته اتصال دهنده آن دو به یکدیگر می باشد که از جنس پلاستیک فشرده ساخته است . برای افزایش احساس راحتی شما حین استفاده از این هدفون زیبا ، لایه ای ابری با پوشش چرمی در قسمت های داخلی گوشی ها و زیر دسته قرار گرفته است که نرمی قسمت های در تماس با سر و گوش شما را تامین می کند. قابلیت تا شدنی که بین گوشی ها و دسته این محصول فراهم شده است ، آن را به یک وسیله همراه کاربردی تبدیل نموده که می توان به راحتی در همه جا از آن استفاده کرد. با تا کردن گوشی های هدفون P47 به داخل ، حجم آن کم تر شده و فضای محدود تری را اشغال می کند و می توان بدون نگرانی از آسیب آن ، در کیف قرار داده و حمل کرد. این محصول با وزن سبکش در استفاده طولانی مدت آزار دهنده نمی باشد.

شارژ باطری
برای شارژ باطری تعبیه شده در این محصول باید چند مورد را رعایت کنید تا طول عمر هدفون شما بیشتر باشد . اول اینکه برای شارژ از آداپتور ۵۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و از شارژ با شارژرهای فست شارژ و بالای ۱ آمپز جدا پرهیز کنید . زیرا به دلیل حساسیت این باطری ها نسبت به جریان ورودی و شارژ اضافه ، ممکن است دچار مشکل شوید پس بهر حتما این نکته را رعایت فرمایید. یک مزیت مهم در این هدفون بلوتوثی ، ظرفیت و کیفیت خوب باطری آن است که در مدت تنها ۱ ساعت شارژ شده و در حالت مکالمه تا ۶ ساعت و در حالت استندبای نیز تا ۱۵ ساعت نگهداری شارژ دارد . از این رو می توانید در ساعات نسبتا طولانی به موسیقی دلخواه خود گوش کرده و لذت ببرید.

اتصال به گوشی
این محصول از دو راه قابلیت اتصال بی سیم و مستقیم را دارد. هدفون بلوتوثی P47 با استفاده ااز بلوتوث می تواند به گوشی شما متصل شده و و از طریق آن موزیک مورد نظر شمارا با کیفیتی عالی پخش کند . همچنین برای پخش موسیقی یک شیار کارت حافظه در بدنه گوشی آن در نظر گرفته شده است که می توانید به طور مستقیم از طریق کارت حافظه آهنگ های خود را پلی کنید.

قابلیت مکالمه
با توجه به میکروفون داخلی که در این هدفون جاگذاری شده است باید گفت که از تماس و مکالمه نیز پشتیبانی می کند . بدین صورت که با اتصال هدفون و گوشی از طریق بلوتوث و ایجاد تماس ی توانید از طریق هدفون به تماس پاسخ داده و مکالمه با کیفیتتان را شروع نمایید.

موارد استفاده از هدفون
بر اساس طراحی ساده و زیبایی که در این هدفون بلوتوثی پیاده شده است باید گفت که هم برای استفاده بانوان مناسب می باشد هم برای آقایان . همچنین می تواند مورد پسند بسیاری از نوجوانان و جوانان قرار گیرد . به طور کلی می توان گفت که برای همه ی افراد کاربری مناسب و قابل قبولی را دارد و می تواند بصورت روزمره برای گوشی کردن به موسیقی ، مکالمه ، تماشای فیلم و… مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین دارای مقاومت نسبی در برابر رطوبت و تعرق را دارد که از این رو می تواند گزینه خوبی برای ورزشکاران و افرادی که حین پیاده روی به موزیک نیاز دارند باشد.

ارزش خرید
طبق ویژگی های ذکر شده در مورد این هدفون و قیمتی که بفروش می رسد باید گفت که از ارزش خررید بالایی برخوردار است. زیرا برخی از محصولات اقتصادی که با قیمت های پایین و ارزان در بازار موجود هستند ، از کیفیت خوبی بهره مند نبوده و از لحاظ جنس و ظاهر ، وضوح صدا در موسیقی و مکالمه تا حدی ضعیف هستند . اما هدفون P47 در برابر قیمت پایین و مناسبی که دارد از عملکرد راضی کننده ای بهره می برد. البته نباید در حد یک هدفون حرفه ای و پیشرفته گران قیمت از آن انتظار داشت ولی برای موارد استفاده ذکر شده بسیار کارآمد و عالیست.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
بهترین هدفون دنیا

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
...