0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی GEDI G مدل LT 2210A یک محصول کامل و کاربردی برای مجالس، مناسبت ها و… می باشد که از ظاهری متفاوت و صدای قوی و بهره مند است.

اسپیکر بلوتوثی GEDI G مدل LT 2210A
این اسپیکر از امکانات ویژه و بسیار کارآمدی برخوردار است که آن را به یک محصول همه چیز تمام تبدیل کرده است. طراحی ظاهری این دستگاه در مقایسه با نمونه های دیگر موجود در بازار بسیار متفاوت و جدید می باشد که برای هر خریداری جالب توجه است. بدنه این محصول با ارتفاع ۹۲ سانتی متر از جنس MDF ساخته شده است که ظاهری شکیل به آن می بخشد. از آنجایی که وزن این اسپیکر حدود ۱۲ کیلوگرم می باشد، دارای چرخ و دسته چمدانی است که براحتی برای کاربر قابل حمل بوده و بتوان به هر مکانی جابجا کرد. از مزایای قابل ذکر در این دستگاه وجود سیستم رقص نور می باشد که با روشن شدن LED های دور میدرنج ها و پنل های راست و چپ آن در رنگ ها و طرح های متنوع، به زیبایی خودنمایی می کند. همچنین اسپیکر GEDI G دارای یک لیزر خطی است که روی دیوار و سقف نورپردازی می نماید.

کیفیت صدا
این دستگاه دارای دو عدد میدرنج ۱۰ اینچی می باشد که با توجه به قدرت ۲۶۰۰ وات آن ، انتظار صدای خروجی رسا و با کیفیت را برای کاربر برآورده می کند . از این رو در مکان های بسته نسبتا بزرگ و فضاهای باز ، کاملا جوابگو و کافی است .

تنظیمات صدا
از دیگر ویژگی های اسپیکر GEDI G به همراه داشتن یک میکروفون بی سیم می باشد که در این محصول دو پورت میکروفون و امکان اعمال تنظیمات برای اکو وجود دارد. همچنین امکان تنظیم تریبل و میزان بیس در این دستگاه لحاظ شده است تا بتوان آن را مطابق سلیقه و فضایی که مورد استفاده قرار می گیرد تغییر داد.

راه های برقراری اتصال
اسپیکر LT 2210A با استفاده از فناوری بلوتوث به تمامی دستگاه های IOS و اندروید از جمله تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ متصل شده و امکان اتصال بی سیم تا فاصله ۱۰ متری را فراهم می نماید. همچنین ورودی های فلش، AUX و کارت حافظه برای اتصال مستقیم در آن تعبیه شده است در مواقع عدم دسترسی به موسیقی در دستگاه های بلوتوث دار، بسیار کاربردی می باشد. این اسپیکر از رادیو FM نیز پشتیبانی می کند. با توجه به اینکه پنل کنترل این محصول در پشت آن قرار گرفته و دسترسی به آن کمی سخت می باشد، یک ریموت کنترل نیز برای مدیریت بهتر محتوای در حال پخش در نظر گرفته شده است که راحتی کاربر در کار با دستگاه را مضاعف می نماید.

عملکرد باطری
از آنجایی که این محصول قوی و با کیفیت انتظارات مصرف کننده را بالا می برد، می بایست از نظر باطری نیز عملکردی کم نظیر داشته باشد. باطری تعبیه شده در این اسپیکر از نوع شارژی با ظرفیت مناسب می باشد که برای شارژ نیازمند ۴ ساعت زمان می باشد و در صورت داشتن شارژ کامل، ۴ الی ۵ ساعت می توانید از صدای شفاف و بلند آن استفاده کرده و لذت ببرید. یک قابلیت مهم در مورد باطری اسپیکر بلوتوثی GEDI G مدل LT 2210A قابل اشاره است که هم بصورت شارژی و هم بصورت اتصال مستقیم به برق قابل استاده است. همچنین امکان کار با برق خودرو نیز در آن وجود دارد.

سوالات مشابه

...