0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

آراستگی پوشش شما؛ این شعار ماست، البته محدود به کلمات نمیشه، چون تیم ما با افتخار درتلاشه تا به این شعار که هدف اصلیمونه، جامه عمل بپوشونه ✨✨

آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

اگه به دنبال خاص و برازنده بودن هستید، کافیه آراور رو سرچ کنید و از فروشگاه و محصولات ما دیدن بفرمایید و بادقت و حوصله‌ لباس موردنظرتون رو انتخاب کنید تا ما باعشق براتون آماده و ارسال کنیم.

فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است.

ارسال سریع و آسان به سراسر کشور، کیفیت و اصالت کالا و مشاوره تخصصی در زمینه بهترین انتخاب از بین محصولات، از ویژگی های مهم و اساسی برند آراور می باشد.

تیم ما در تلاش هست تا با نوآوری و خلاقیت، به صورت مستمر طرح هایی جدید و متنوع درحوزه پوشاک ارائه دهد تا به طور کامل نیاز شما را در زمینه خرید پوشاک فاخر برطرف کرده و انتخاب را برای شما آراسته پوشان آسان تر کند.

درباره بنیان گذار آراور
خدیجه علیمحمدی بنیان گذار آراور؛ یکی از خبره ترین طراحان دوخت در سطح کشوره، که بیشتر از 20ساله با عشق به طراحی و دوخت لباس مشغوله و به دلیل کیفیت دوخت و طرح لباس هایی که تولید میکنه، شهره عام و خاصه! و از اونجایی که این روزها آمار سفارشات راه دورش بیشتر شده بود، تصمیم به راه اندازی این فروشگاه اینترنتی گرفته تا بتونه هنرش رو با عشق به سرتاسر ایران ارائه بده.

چرا فروشگاه آراور انتخاب خوبی برای خرید است؟
شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد، چندین ویژگی خاص پاسخگوی این سوال است:

✔️ ویژگی اول ما خاص بودن طراحی کالاست تمام سعی آراور در راستای طراحی مدرن در عین رعایت اصل سادگی و فاخر بودن لباس است.

✔️ویژگی دوم ما ارائه بهترین کیفیت پارچه و متریال است، یکی از مسائلی که همیشه ما را از خرید اینترنتی پوشاک منصرف و یا در ذهنمان ایجاد تردید می کند، عدم اطمینان از جنس پارچه و متریال استفاده شده در کالاست. آراور تمامی البسه تولیدی خود را با ضمانت عدم تغییر رنگ در شستشو، آبرفت و بافت جنس، به فروش می رساند.

✔️ویژگی سوم، ارائه مشاوره تخصصی درجهت انتخاب بهتر و تلاش درجهت کاهش نگرانی شما در راستای تعیین سایز و مدل کالا از دیگر خدمات مفید آراور می باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 146 بازدید
...