0 امتیاز
قبل در وسایل نقلیه توسط (0 امتیاز)

بلبرینگ کلاچ پمپی چیست؟
اگر با خودروی لیفان x60 یا ام وی ام 530 یا جک s5 با گیربکس دستی رانندگی می کنید، حتما با قطعه ای به نام بلبرینگ کلاچ پمپی برخورد می کنید. این یک قطعه کمتر شناخته شده است که کار بسیار مهمی دارد. اما وقتی در جابجایی دنده دچار مشکل می شوید، این یکی از اولین جاهایی است که باید به آن نگاه کنید.اما بلبرینگ کلاچ پمپی چه کاری انجام می دهد، در کجا قرار دارد و زمان تعویض بلبرینگ کلاچ پمپی چه موقع است؟ هزینه تعویض آن چقدر خواهد بود؟ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین برند و مارک بلبرینگ کلاچ پمپی خودروهای لیفان x60 ام وی ام 530 و جک s5 در بازار آشنا کنیم.استفاده از بلبرینگ کلاچ پمپی اصلی جابجایی دنده را در خودرو به طرز چشمگیری نرم می کند.همچنین عمر مفید بلبرینگ اصلی بیشتر است.

عملکرد بلبرینگ کلاچ پمپی در لیفان x60 ام وی ام 530 و s5
بلبرینگ کلاچ پمپی محفظه ای است که وسیله نقلیه شما مایع کلاچ را فشار می دهد تا به شما کمک کند تا راحت تر دنده تعویض کنید. در یک سر سیلندر یک میله فشاری وجود دارد و هنگامی که کلاچ را فشار می دهید، این میله را به مایع کلاچ فشار می دهید که آن را به سیلندر برده و در نهایت به دوشاخ کلاچ در گیربکس فشار می دهد.بلبرینگ کلاچ پمپی چیزی است که نیروی فشار دادن شما به پدال کلاچ را به گیربکس منتقل می کند.بلبرینگ کلاچ پمپی در خودروهای ایکس 60 و 530 و اس 5 باید بهترین کیفیت را داشته باشد.در غیر این صورت به سختی دنده تعویض می شود.

بهترین مارک و برند بلبرینگ کلاچ پمپی در بازار چیست؟
در بازار لوازم یدکی قطعات با برندهای زیادی وجود دارد.اما کیفیت این قطعات یکسان نیست.شاید در ابتدا تفاوتی به چشم نیاید.اما در طول زمان تاثیر کیفیت را در قطعات مشاهده می کنید.خرید قطعات با کیفیت شاید گران تر باشد اما در کل باعث کاهش هزینه های شما می شود.قطعاتی با کیفیت بد باعث ایجاد هزینه های تعویض و خرید قطعه برای شما می شود.در ضمن وقت زیادی از شما می گیرد.در این قسمت شما را با بهترین برند بلبرینگ کلاچ پمپی لیفان x60 ام وی ام 530 و جک اس 5 آشنا کنیم.این مطلب می تواند شما در خرید قطعه اصلی راهنمایی کند.برندهایی که در بازار موجود است یکی برند هانژی و دیگری برند لوک (luk) و FTE میباشد.البته برندهای متفرقه هم در بازار موجود است.اما کدام بهتر است؟

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 278 بازدید
سوال شده 4 سال قبل در گوناگون توسط bearingskala (10 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 606 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 177 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 206 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 104 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 10.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 25.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 895 بازدید
...