0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (74 امتیاز)

درمان کم خونی با عسل یک درمان خانگی عالی است که ممکن است شما را از مصرف داروهای شیمیایی نجات دهد. از آن جایی که عسل منبع غنی آهن است می توان از آن برای درمان کم خونی افرادی که دارای کم خونی خفیف هستند استفاده کرد.

عسل سرشار از آهن منگنز ومس است. هنگامی که این عناصر باهم ترکیب می شوند به تشکیل هموگلوبین کمک میکند بنابراین عسل برای کم خونی مفید است.برای دریافت آهن و انرژی لازم برای درمان کم خونی می توانبد عسل را با ترکیب سیب یا موز بخورید.

درمان خانگی کم خونی با عسل

موز و عسل برای درمان کم خونی مفید است به خصوص اگر با عسل ترکیب شود.علاوه برجذب آهن اسید فولیک و B12 را نیز جذب می کند که  همگی در درمان کم خونی موثر هستند.

هم عسل و هم موز مواد مغذی ضروری را برای بدن جهت تولید گلبول های قرمز و بهبود سطح هموگلوبین فراهم می کند.

برای  درمان کم خونی با عسل  می توانید از زنبورداران معتمد محل زندگی خود استفاده کنید و همچنین به صورت آنلاین از عسل عصاره تهیه کنید.

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

معرفی عسل چند گیاه

عسل چند گیاه حاصل نوشیدن شهد گل های مختلف توسط زنبور عسل است. عموما در فصل بهار و اوایل تابستان که گیاهان مختلفی در یک منطقه می روید، زنبور شهد گل های مختلفی را به عسل تبدیل می کند. این نوع عسل خواص عمومی زیادی برای بدن داشته و برای بیماری های مختلف توصیه شده است. استفاده از این عسل در طب سنتی به وفور دیده می شود. ترکیب این عسل با مواد طبیعی دیگر نیز خواص شگفت آوری به آن می بخشد که حتی داروهای شیمیایی نیز نمی توانند چنین اثری داشته باشند.
گفتنی است که عمدتا در کشور ما که یکی از غنی ترین مناطق دنیا در زمینه وجود انواع گیاهان دارویی مفید بوده، امروزه در دو نوبت بهاره و پاییزه، برداشت عسل صورت می گیرد و خب در فصل بهار به سبب تنوع بیشتر این پوشش گیاهی، می توان انتظار عسلی مرغوبتر را داشت.
اگر در یک منطقه که کلنی زنبورعسل مستقر شده، پوشش گیاهی متنوعی از یک تا چند گل گیاهان دارویی وجود داشته باشد، زنبورعسل از شهد تمامی گل ها مکیده و عسلی با نام عسل چند گیاه را تولید می کند که می تواند خواص ترکیبی از انواع گونه های عسل تک گل را دارا باشد.
شایان ذکر است که با توجه به محیط تولید و برداشت عسل چند گیاه و اینکه از چه شهدهایی تولید شده، این عسل دارای رنگ ها، ترکیبات و حتی خواص گوناگونی بوده و همانطور که اشاره شد، می تواند خواص هر یک از عسل های دارویی را به طور ترکیبی، دارا باشد. عسل چندگیاه امروزه از مشتریان زیادی برخوردار بوده و همواره افراد به دنبال تهیه خالص ترین نوع آن بوده اند.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای مشاهده قویترین قرص دفع سنگ کلیه میتونید روی https://www.marzzkala.ir/product-103 کیلیک کنید و حتی قیمت قرص رواتینکس آلمانی را نیز مشاهده کنید همچنین اگر قصد خرید قرص رواتینکس آلمانی دارید از ادرس فوق استفاده کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 128 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 87 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 427 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 167 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 193 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 287 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 264 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 293 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 202 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در تغذیه و سلامت توسط osareh (74 امتیاز)
...