0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

این دستگاه از جمله تجهیزاتی است که امروزه بسیار پرکاربرد است. به وسیله این دستگاه، مواد گرانولی را در کیسه ها بسته بندی می کنند. این دستگاه های منحصر به فرد،  به گونه ای طراحی شده اند که تمام کیسه ها را به یک اندازه و حجم پر می کنند. و وزن کیسه ها با هم فرقی نمی کنند. این مزیت  یکی از مهمترین مزایای آنها محسوب می شود. علاوه بر مزیت ذکر شده،  این دستگاه با سرعتی باورنکردنی،  کیسه ها را پر می کند و این  قابلیت را دارد که ۳۰ تا از مواد گرانولی را در کیسه ها جای دهد.  این دستگاه همچون دستگاه های دیگر در انواع مختلفی موجود می باشند و مدل های مختلف آن برای کاربردهای خاصی،  مورد استفاده قرار می گیرند.

.:: جهت تماس با مدیر فروش و دریافت مشاوره رایگان با شماره 09397700612 ( مهندس چلبی )

ویژگی های دستگاه کیسه پرکن:
دستگاه  کیسه پرکن دارای ویژگی های خاصی است که آن را از دستگاه های دیگر متمایز می کند. از جمله ویژگی های دستگاه کیسه پرکن عبارتند از:

دقت بالا: دستگاه های کیسه پرکن مجهز به سیستم کنترلی می باشند و به صورتی طراحی میشوند که سنسورها و لودسل ها در آن نقش مهمی ایفا می کنند. و به همین دلیل از دقت و سرعت بالایی برخوردار می باشند.  دقت این دستگاه ها برای پر کردن کیسه ها به حدی بالا هستند که در کارشان دقتی به اندازه ۱۰ گرم دارند.

شاسی مقاوم: این دستگاه ها دارای شاسی مقاومی هستند و عملیات نصب آنها به راحتی انجام می گیرد‌.

مجهز به سیستم عیب یاب: سیستم کنترلی دستگاه کیسه پرکن به گونه ای طراحی و تولید شده است که در صورت  ایجاد مشکلی در قطعات الکترونیکی و مکانیکی آن، به اپراتور هشدار داده می شود.

تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی قوی:  در تولید این دستگاه از سه الکتروموتور و یک گیربکس بهره گرفته شده است و با استفاده از تجهیزات به کار رفته در آن مواد و مصالح پودری به خوبی مخلوط می شوند و با به حرکت در آوردن آنها، کیسه ها به راحتی پر از مواد مورد نظر می شوند.

.:: جهت تماس با مدیر فروش و دریافت مشاوره رایگان با شماره 09397700612 ( مهندس چلبی )

صفحه نمایش دستگاه: معمولا دستگاه های کیسه پرکن  دارای صفحه نمایش می باشند تا بهتر بتوانند وضعیت را کنترل کنند و در صورت بروز مشکل، به اپراتور گزارش دهند.  تجهیزات مزبور می توانند اطلاعاتی راجع به وضعیت دستگاه،  تعداد کیسه هایی که از مواد پر می شوند، وزن کیسه ها و اطلاعات دیگر را به اپراتور گزارش دهند.  همچنین کالیبراسیون و تنظیم دستگاه کیسه پرکن نیز با صفحه نمایش انجام می شود.


انواع دستگاه کیسه پرکن  براساس نوع مواد:
دستگاه کیسه پرکن بر اساس عملکرد و نوع مواد به انواع زیر تقسیم می شوند که عبارتند از:

دستگاه کیسه پر کن پودری: این دستگاه ها دارای سیستمی مجهز به PLC  بوده و عمل پر کردن کیسه ها را به خوبی انجام می دهند. این دستگاه ها برای پر کردن مواد پودری همچون آرد، سیمان، گچ و… کاربرد گسترده ای دارند.

.:: جهت تماس با مدیر فروش و دریافت مشاوره رایگان با شماره 09397700612 ( مهندس چلبی )

دستگاه کیسه پرکن گرانولی:  این دستگاه ها نیز برای پر کردن محصولاتی استفاده می شوند که چگالی و حجم بالایی دارند. این محصولات شامل موادی چون خشکبار،  انواع حبوبات،  کشمش و مواد دیگر می باشند.

دستگاه بیگ بگ: این دستگاه ها برای پر کردن مواد در کیسه های بزرگ کاربرد دارند و از دسته تجهیزات صنعتی محسوب می شوند که می توانند کیسه هایی با وزن ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم را پر نمایند. این دستگاه ها مجهز به سیستم های هیدرولیکی و پنوماتیکی بوده و می توانند در هر ساعت  بین ۱۵ تا ۳۰ تن  از مواد را در کیسه ها قرار دهند.

 

انواع دستگاه کیسه پرکن بر اساس درجه اتومات:
دستگاه های کیسه پرکن بر اساس درجه اتومات به سه دسته زیر تقسیم می شوند که عبارتند از:

دستگاه کیسه پرکن دستی: این دستگاه در کارخانه هایی کاربرد دارد که  تعداد کیسه هایی که قرار است از مواد پر شوند کم می باشد و برای استفاده از این دستگاه،  نیاز به استخدام یک اپراتور می باشد. این دستگاه با توجه به حجم و نوع مواد می تواند بین ۲ تا ۵ کیسه را در هر دقیقه پر کند.

.:: جهت تماس با مدیر فروش و دریافت مشاوره رایگان با شماره 09397700612 ( مهندس چلبی)

دستگاه کیسه پر کن نیمه اتومات: این دستگاه قسمتی از کارها را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و برای شرکت هایی مناسب می باشد که حجم کارشان در حد متوسط باشد. این دستگاه با توجه به اندازه کیسه و حجم مواد می تواند تا ۲۴ کیسه را در هر دقیقه پر کند.

دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک: این دستگاه، تمام کارها را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست  انجام می دهد و مناسب  کارخانه های بزرگ است که حجم کار آنها بالا می باشد.  این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۴۰۰ کیسه  را پر کند.


سورا صنعت
ماشین سازی سورا صنعت سورا صنعت تولید کننده و فروشنده ماشین آلات و تجهیزات صنعتی است و این دستگاه را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

.:: جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید ::.
مدیر فروش: 09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 64 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 81 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
...