0 امتیاز
قبل در اخبار جواب یاب توسط (0 امتیاز)

فریزر ایستاده صنعتی چیست؟
فریزر ایستاده مغازه

یکی از تجهیزات سرمایشی و برودتی و یکی از انواع فریزر صنعتی، انواع فریزر ایستاده می باشند که در تمام صنعت ها از جمله صنایع دامپروری، دامداری، غذاسازی، داروسازی و…به منظور نگهداری و منجمد کردن مواد غذایی منجمد و پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات، بستنی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

این فریزر ایستاده با درب شیشه ای در فروشگاه ها اعم از سوپرمارکت، قنادی، قصابی، بستنی فروشی ها و.. بیشترین کاربرد را دارند و در انواع مختلف  تک درب،دو درب،سه درب و چهار درب در ابعاد مختلف توسط صنایع برودتی نارنیا سرما طراحی و تولید می شوند.

این فریزرایستاده شیشه ای با نام های دیگری مانند فریزر ایستاده بستنی، فریزر ایستاده فروشگاهی، فریزر ایستاده پروتئینی، فریزر ایستاده لبنیاتی نیز شناخته می شوند و مجهز به لوله کشی مسی و درب دو جداره می باشند که مانع از اتلاف سرمای داخل فریزر می گردد.

در این فریزر فروشگاهی همچنین شیشه های دوجداره از نوع سکوریت نشکن تعبیه شده و عایق بندی این فریزر ایستاده بدون برفک از نوع  تزریق فوم پلی یورتان است.

انواع فریزر ایستاده
فریزر ایستاده تک درب
فریزر ایستاده دو درب
فریزر ایستاده سه درب
فریزر ایستاده چهار درب
فریزر ایستاده شش درب

قیمت فریزر ایستاده
از آنجایی که فریزر ایستاده در ابعاد واندازه های مختلفی تولید شده و به عرضه می رسد؛ شما می توانید پس از بررسی از نیاز فروشگاه خود، فریزر ایستاده استیل را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید، برای بدست آوردن قیمت بروز انواع فریزر ایستاده با کارشناسان فروش شرکت نارنیا سرما تماس حاصل فرمایید.

https://narniasarma.ir/tag/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 200 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 79 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.4هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 563 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 8.6هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
سوال شده 6 ماه قبل در اخبار جواب یاب توسط senseo (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
...