0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (5 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

داشتن تیپ لوکس بدون انتخاب درست سایز لباس غیر ممکن است

اگر شما هم جزو آن عزیزانی هستید که پیراهن دو سایز بزرگ‌تر از خودتان را می‌پوشید و یا برعکس، لباس ها را چسبان و چند سایز کوچک تر از اندازه‌ی حقیقی‌تان انتخاب می‌کنید، باید خاطر نشان کنم که اولین قدم برای داشتن یک تیپ لوکس انتخاب اندازه مناسب لباس است. هر کسی سایز و اندازه مخصوص به خودش را دارد. به خوش‌تیپ ها و کسانی که استایل لوکس دارند خوب دقت کنید. کدام یک گنگ و گشاد می‌پوشند!؟ یا تنگ و چسبان؟ من خودم شخصا تا مدت‌ها اورسایز می‌پوشیدم. شاید شروع ترک این عادت کمی مشکل به نظر بیاد، اما به محض دیدن نتیجه، متوجه تصمیم درستتون خواهید شد. بالا بروید، پایین بیایید، چاره‌ای نیست. تیپ های حرفه‌ای از سیلوئت شروع می‌شوند و پس از آن وارد جزئیات و متریال می‌گردند. بدون سایز درست لباس تقریبا تمام قدم های بعدی بی‌خود است.

 

کیفیت نه کمیت: کم‌تر خرید کنید اما باکیفیت تر و لاکچری تر

این دیگر امری بسیار بدیهی است. لوکس گرایی همیشه تمرکزش بر روی کیفیت است نه کمیت. بجای اینکه تعداد فراوانی از لباس های فست فشنی و بی کیفیت داشته باشید، کمتر بخرید اما از میان اجناس با کیفیت تر خرید کنید. شخصا اگه پول نداشته باشم خرید نمی‌کنم! باور کنید اولین قدم همین است. چه اشکالی دارد که اصلا 6 ماه خرید نکنید؟ بالاخره که پولتان جمع می‌شود. بجای دو تا پیراهن خریدن یک پیراهن باکیفیت بخرید. فراموش نکنید لوکس پوشیدن شهامت می‌خواهد. و همه‌ی ماجرا هایش هم از تغییرات درونی خود ما آغاز می‌شود. از خاطر نبرید مثلا یک پیراهنی که واقعا با کیفیت‌تر از یک پیراهن معمولی است اما 5 برابر گران‌تر، بی‌شک 5 برابر شیک و زیباتر هم خواهد بود. 5 برابر راحت تر بوده و از متریالی بهتر هم ساخته شده. همچنین قطعا 5 برابر طول عمر بیشتری دارد. به نظرتان کدام یک منطقی تر است؟ زیاد خریدن و همیشه معمولی پوشیدن؟ یا کم خریدن ولی همیشه لباس باکیفیت در تن داشتن؟

 

برچسب ، طرح و عکس برند ممنوع

کسی که واقعا ثروتمند است هیچگاه دغدغه‌ی نشان دادن ثروت خودش را ندارد. در نتیجه با اینکه پولدار ها لباس های گران از برند های گران قیمت و های‌فشن بر تن دارند، اما همچنان نمی‌بینیم که لوگو یا اسم برندی بر روی لباسشان واضح و آشکار باشد. در نتیجه اصلا فرقی نمی‌کند که لباستان از چه برندی است، به هیچ عنوان لباسی خریداری نکنید که عکس و طرح از نام آن برند بر رویش نقش بسته باشد.

 

اعتماد به نفس داشته باشید

کسانی که تیپ لاکچری دارند افرادی تاثیرگذارند. به عبارت دیگر استایل و ظاهر زیبایشان ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما این تمام ماجرا نیست. اعتماد به نفس و مطمئن بودن از خود، شرط بسیار مهمی است. اگر می‌خواهید تیپ لاکچری داشته باشید لازم است ضمن آنکه ظاهری آراسته دارید، از انتخاب های خودتان راضی بوده و اعتماد به نفس کافی هم داشته باشید. راست و محکم راه بروید. در زمان صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با اطرافیان، در چشمان آن ها نگاه کنید و … . اگر مشکل اعتماد به نفس در لباس پوشیدن دارید، راهکار در گزینه‌ی بعدی (5) است.

 

استایل خاص خودتان را بسازید

احتمالا کلیت ظاهر کسانی که خوش‌تیپ هستند، در ذهن ما باقی می‌ماند. سعی کنید در هر سبک و استایلی که می‌پوشید، سلیقه و نظر شخصی خودتان را ابراز کنید. اینکه همیشه در لباس پوشیدن، خودتان باشید، تنها راه بدست آوردن اعتماد به نفس است. به سلیقه‌ی خود اعتماد کنید. سعی کنید تنوع در استایلتان داشته باشید اما بعضی قسمت ها را عامدانه تکرار کنید. یعنی نشان دهید که آن لباس یا آن اکسسوری را دوست دارید و همیشه همراهتان است! جا دارد از کوکوشنل نقل قول دیگری هم بیاوریم: “برای اینکه غیر قابل جایگزین باشی باید همیشه متفاوت باشی” در اینجا به این جمله اضافه می‌کنم که همه ما منحصر به فردیم. هیچ دو انسان یکسانی وجود ندارد. پس کافی است برای متفاوت بودن، خودمان باشیم.

 

تفاوت شیک بودن و گران پوشیدن را تشخیص دهید

این نکته را هم در نظر بگیرید که شیک بودن کلا داستان دیگری است و هیچ ربطی به حساب بانکی و میزان گران بودن لباس هایتان ندارد. به قول طراح بزرگ کارل لاگرفلد، (قیصر دنیای مد و طراح افسانه‌ای برند شنل) شیک بودن را نمی‌توان جعل کرد اما با یک لباس جعلی نیز می‌توان شیک بود. در این باره مفصلا در مطلب جداگانه‌ای توضیح داده‌ایم که خواندن آن از اوجب واجبات است. در این قسمت از تکرار و زیاده‌گویی می‌پرهیزم و علاقه‌مندان را به لینک زیر ارجاع می‌دهم:
مثلا در این سلفی، بنده پایین تا بالا سراسر فیک پوشیده‌ام! اما از نتیجه راضیم. آن چیزی که باید توجه داشته باشید اصلا برند لباس و هزینه‌ای که برایش می‌کنید نیست!

 

دانش خود را از رنگ ها و ست کردن لباس ارتقا بخشید

من خودم در اکثر اوقات استایل رسمی دارم. همیشه صبح ها در زمان رفتن به مرکز شهر و سر کار، به استایل رسمی آقایان دقت می‌کنم. می‌بینم که حتی کسانی که سیلوئت و کلیت استایل رسمی مردانه را رعایت کرده‌اند، هیچگاه لباس های خوش‌رنگی نمی‌پوشند. لباس های اکثریت افراد جامعه‌مان رنگ های تکراری، خنثی و بی فروغ است. طوری که همه در هم گم می‌شوند و کم پیش می‌آید رنگ استایل کسی جلب توجه کند و انگشت نما شود. رنگ ها و ست کردن آنها دنیای گسترده‌ای دارند. داشتن دانش کافی برای ساخت ترکیب رنگ درست در لباس تا حدودی مطالعه و توجه می‌خواهد. مطلب مبادی رنگ و ترکیب رنگ‌ها: پیش از ست کردن لباس، از رنگ ها چه باید بدانیم؟ همه‌ی نیاز هایتان را برطرف می‌کند.

 

تمیزی و پاکیزگی

یکی دیگر از مواردی که در جذاب و لوکس‌ تر شدن تیپ همه‌ی ما موثر خواهد بود تمیزی و پاکیزگی است. حتی یک دست لباس ارزان قیمت تازه، چون صرفا تازه و تمیز است، جذابیت خودش را دارد. بیایید با هم صادق باشیم، پراید صفر کیلومتری که تازه از کارخانه بیرون آمده و برق می‌زند هم ممکن است جلب توجه کند! اینبار امتحان کنید، ببینید چقدر ساده زمانی که خودروتان شسته و تمیز است به مراتب مدل بالاتر از زمانی که کثیف و بی‌فروغ است به نظر می‌رسد. لباس و استایل هم به همین صورت است. اگر می‌خواهید لوکس و با کلاس باشید، باید همیشه لباس هایتان تمیز و اطو شده باشد.

 

اطلاعاتتان را از برند های لوکس و دنیای لوکس گرایی افزایش دهید

خوب است که اطلاعاتتان را درباره‌ی برند های لاکچری در حیطه‌های مختلف ارتقا دهید. مثلا کمی درباره‌ی بنتلی، رولزرویس، پورشه، فراری و … در دنیای خودروها، یا مثلا گوچی، ورساچه، شنل، دیور و … در حیطه‌ی پوشاک، بدانید و تحقیق کنید. سعی کنید اگر موقعیت صحبت کردن پیش آمد، ضمن داشتن استایلی درست و لوکس، اطلاعاتتان را هم تکمیل کنید. فراموش نکنید که استایل فقط به ظاهر نیست. منش، رفتار، نوع صحبت کردن، ادبیات، شخصیت و … شما را هم شامل می‌شود. یا مثلا تلفظ درست نام برند ها اهمیت قابل توجهی دارد. بهتر می‌دانید که سوتی دادن در تلفظ نام برندی لوکس در یک جمع، چقدر ناخوشایند خواهد بود! مطلب راهنمای تلفظ نام برند های لوکس خودرو، لباس، ساعت و … قطعا به کارتان خواهد آمد.

https://is.gd/ZGzi8M

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (20 امتیاز)
تازه بعد خوندن این مطلب باید سراغ یه سایت خوب مثل تک دوخت برای خرید تیشرت شلوار دخترانه و ... بریم تا استایل شیکی داشته باشیم
قبل توسط (20 امتیاز)
مرسی از مطلب مفید تون من تازگیا خرید بارانی زنانه کردم از تک دوخت و میخام یه تیپ خفن بزنم

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 6 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 6 بازدید
سوال شده 3 هفته قبل در گوناگون توسط sharrgh (165 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 36 بازدید
...