0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (15 امتیاز)

خرید کتاب کودک از اریاکید

10 ویژگی یک کتاب خوب برای کودکان تألیف شده بدست جان زاندر در کتاب‌های کودکان اگر به نوشتن کتابی برای کودکان فکر می‌کنید، یا اگر کتابی برای کودکی می‌خرید، ممکن است از خویش بپرسید که دقیقاً چه چیزی یک کتاب کودک را خوب می‌کند. به هر حال، احتمالاً چندی است که برای لذت بردن خویش کتابی برای کودکان خوانده‌اید، پس چگونه باید بدانید چه چیزی یک کتاب کودک خوب را از بقیه کتاب‌ها متمایز می‌کند؟

طرح ساده، قابل دنبال و جالب شخصیت‌های مرکزی دوست‌داشتنی و قابل شناسایی، تمایز روشن بین «خوب» و «بد» زبان جالب و جذاب عکس ها جذاب و با کیفیت A آموزه قابل آموزش قابل بستگی با طیف وسیعی از کودکان پیرامون جالب آشنا یا خارق العاده شروع، متوسط و پایان روشن بزرگسالان نیز آن را سرگرم کننده می دانند! بیایید نگاهی دقیق‌تر به همه این ویژگی‌ها بیندازیم و درباره اینکه چرا در بهترین داستان‌های کودکان بایسته هستند بحث کنیم. من همچنین نمونه‌هایی از این ویژگی‌ها را در کتاب‌های کودکان ارائه می‌دهم لغایت شما ایده خوبی داشته باشید که اثناء خرید به تعقیب چه چیزی باشید یا اگر در حال نگارش هستید از چه چیزی الهام بگیرید!

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (30 امتیاز)
با همه این موارد گفته شده حین خرید باید به توضیحات کتاب دقت کنین. من خودم برای دخترم یه کتاب از کتابراه با کد تخفیف کتابراهی که از تخفیف هات گرفته بودم خریدم. کاملا مطابق سنش بود.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

در سایت زیر مشاهده نمایید.

www.golestanali.ir

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 90 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 107 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط neghar147 (15 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 104 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط neghar147 (15 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 559 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 102 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4.5هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 264 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 76 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
...