0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

خرید شماره مجازی
شماره مجازی چیست؟
شماره مجازی همانطور که از نامش پیداست شماره‌ایست که بدون در دسترس داشتن سیمکارت می‌توان از امکانات آن استفاده کرد. از جمله دریافت اس ام اس و برقراری تماس. این امکانات بسته به نوع ارائه دهنده‌ی شماره متفاوت است. اما آنچه که اهمیت دارد دریافت اس ام اس تایید هویت برای شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان ها و سایت‌هایی که نیاز به تکمیل حساب کاربری دارند.

آموزش دریافت شماره مجازی

در گذشته سرویس‌ها و اپلیکیشن‌هایی وجود داشتند که به رایگان شماره در اختیار می‌گذاشتند. سرویس‌هایی مانند NextPlus، TextNow، TextPlus  و... . اما به مرور این سرویس‌ها از کار افتادند و دیگر امکان دریافت شماره از آنها وجود نداشت. اگر هم شماره مجازی در اختیار میگذاشتند شماره‌ها توسط سایت ها شناسایی و اکثرا محدود شده بودند.

اما راه حل جدید خرید شماره مجازی ارزان از وب سایت نامبر ایزی است.

در این وب سایت شما می‌توانید پس از ثبت نام وارد پنل کاربری خود شده،  سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از انتخاب کشور مورد نظر اقدام به دریافت شماره مجازی کنید. به عنوان مثال برای خرید شماره مجازی تلگرام و بررسی قیمت‌ها، حساب خد را شارژ کنید. سپس سرویس مورد نظر یعنی تلگرام را انتخاب کنید. پس از آن میتوانید کشور را نیز انتخاب کنید. سپس شماره‌ی مورد نظر برای شما نمایان می‌شود. شماره را در تلگرام وارد کنید و منتظر تایید کد در پنل باشید. به همین راحتی.

در این سایت امکان دریافت شماره از همه‌ی کشورها مانند شماره مجازی آمریکا، شماره مجازی روسیه و... برای همه‌ی سرویس‌ها مانند شماره مجازی واتساپ، شماره مجازی فیس بوک، شماره مجازی استیم و... فراهم است.

باید توجه داشته باشید سو استفاده از شماره مجازی غیر قانونی بوده و فرض بر این است که در راستای نیازهای معمول از آن استفاده می‌کنید.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 16 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 110 بازدید
...