0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

شاید بتوانید خودتان با هزینه کم یا حتی بدون هزینه سرویس چوب خود را بسته بندی نمایید اما اگر بخواهید عاقلانه فکر کنید به این نتیجه خواهید رسید که اگر چه استخدام یک شرکت حمل و نقل حرفه ای مانند باربری شریف بار با تعرفه باربری مناسبی که دارد ممکن است برای شما هزینه بردار باشد ولی در نهایت سلامت بار شما تضمین می شود.

کارهایی که باید انجام دهیم تا جا به جایی سرویس چوب آسان شود
برای جابه جا کردن سرویس خواب بهتر است از کمد شروع کرده، تمام قطعات قابل جدا شدن را از هم جدا کنید. قفسه ها را بیرون کشیده و کشوی کمدها را خارج و بعد آن ها را بسته نمایید. برای اینکه راحت تر جا به جا شوند، دقت کنید آنها را جداگانه بسته بندی نمایید.

بسته بندی  کردن تخت خواب
برای حمل راحت تر تخت خواب، باید قطعاتی که جداگانه بسته بندی شده بودند، را به درون ماشین حمل بار، انتقال داد. پتو یا پد های مخصوص، گزینه های خوبی برای محافظت از تخت خواب می باشند. تشک تخت خواب را درون پلاستیک بسته بندی اولیه ی خود قرار دهید. باربری شهران شریف بار، برای انجام تمام این اصول، مهارت زیادی دارد.

بسته بندی و جابجایی مبل راحتی
قبل از این که بتوانید مبلمان بزرگ خود را از خانه بیرون بیاورید، باید به روش خارج کردن آن ها از خانه دقت کنید. باید این کار را به گونه ایی انجام دهید که نه وسایل دیگر آسیب ببینند نه به خود مبلمان آسیبی وارد شود.

اول از همه هر بخشی را که قابلیت جدا شدن دارد از مبلمان جدا کنید.  آن ها  را پیش از بسته بندی باز کنید تا جا به جایی را راحت تر انجام دهید و مبلمان را امن تر بسته بندی نمایید.

اندازه های درهای ورودی را هم بررسی کنید تا مطمئن شوید که مبلمان شما به اندازه کافی جمع و جور هست تا از تمام درب ها و راهروها خارج شود. اگر امکانش  باشد، پایه های مبلمان را از هم جدا کنید تا راحت تر از درها بگذرد.

دسته ها، کوسن ها و غیره را بردارید. تمام پیچ ها و عناصر دیگر را هم در یک محل امن، نگهداری کنید.  بهتر است از تعرفه باربری شرکت باربری شریف بار، مطلع شده و با توجه به هزینه ایی که می خواهید بکنید، از خدمات شرکت استفاده نمایید.

می توانید مبلمانتان را با سلفون های ضخیم  بپوشانید ولی این کار کمکی به امنیت آن نمی کند بلکه فقط مانع گرد و خاک گرفتن و کثیف شدن آن می شود. باربری هایی که به کارشان بسیار وارد هستند، به خوبی می دانند که این روش امکان آسیب به بار را افزایش می دهد. بهتر است از باربری های خوش نامی مانند باربری شهران شریف بار، کمک بگیریرد

روش حرفه ایی تر بسته بندی

روش دیگر بسته بندی مبلمان، استفاده از کارتن های ضخیم پنج لایه و یا نایلون های حبابدار است. این روش، برای پوشاندن نقاط برجسته تر مبلمان، استفاده می شود. مانند تاج مبل ها، دسته و پایه های آن. دقت کنید که محل اتصال دسته و پایه های مبل با بدنه آن ، جز آسیب پذیر ترین نقاط مبل هستند.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (80 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

ممنون از مطالب خوبتون. خرید مبل و کوسن کار آسونی نیست. به خصوص اگه قبلا مبل خریده باشید و به دنبال یه کوسن زیبا برای مبلاتون باشید. برای انتخاب بهترین دکوراسیون داخلی برای چیدمان مبلمان منزلتون اینجا کلیک کنید تا بهتر بتونید در این باره تصمیم بگیرید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 123 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 228 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 201 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 92 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در لوازم خانگی توسط JavadMirzaei (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 135 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 196 بازدید
سوال شده 3 سال قبل در لوازم خانگی توسط fateme zaeim_3202133 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 75 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 81 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 83 بازدید
...