0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

مهم‌ترین وظیفه‌ی کفش ورزشی حفاظت از پای شما است و باید راحت باشد. در طول تاریخ  و طی تحقیقات بسیار، متخصصان طب ورزشی متوجه شدند که پوشیدن کفش در فعالیت ورزشی، بازدهی افراد بالا می‌برد و سلامتی ورزشکاران تا حد زیادی تأمین ‌می‌کند. طراحان مد و متخصصان ورزشی به این نتیجه رسیدند که، کفش‌ ورزشی باید از پا در برابر ضربه محافظت کند، وزن بدن را تحمل کند و از فشار واردشده زمین به پا جلوگیری کند. بنابراین شروع به طراحی و تولید کفش ورزشی زنانه و مردانه استاندارد، برای خانم‌ها و آقایان کردند.

با توجه به تنوع زیاد محصولات و وجود کفش‌های ورزشی غیراستاندارد در بازار و اهمیت پا به‌عنوان قلب دوم انسان، باورهای نادرست در انتخاب کفش را باید کنار گذاشت و کفش مناسب را انتخاب کرد.

یکی از اشتباهات رایج در هنگام خرید آنلاین کفش  زنانه این است که میگویند، کفش تنگ را انتخاب کنید تا جا باز کند! کفش باید اندازه پای شما باشد. به هیچ عنوان کفش بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز پای خود نخرید.
هنگام تست کفش پیش از خرید، اگر کفش به جلوی انگشتانتان فشار وارد کرد، سایز بزرگتری را انتخاب کنید.
اگر از فروشگاه‌های آنلاین معتبر مانند مرکز خرید آنلاین بانی‌مد خرید می‌کنید، در صورت کوچک یا بزرگ بودن سایز، می‌توانید بلافاصله کفش را تعویض کنید تا سایز درست خود را تحویل بگیرید.
در خرید اینترنتی از فروشگاه‌ آنلاین لباس بانی‌مد می‌توانید با توجه به راهنمای سایز که در سایت وجود دارد، کفش خود را انتخاب کنید.
لژ یا پاشنه کفش در شرایط مختلف آب و هوایی به کمک شما می‌آید تا در هنگام راه رفتن تعادل خود را از دست ندهید. برندهای معروف ورزشی توجه زیادی به لایه زیرین کفش دارند. لایه پایین کفش باید انعطاف‌پذیر و دارای لژ و پاشنه مناسب برای راحتی و محافظت کف پا در برابر ضربه باشد تا در هنگام پیاده‌روی کمترین فشار به پا وارد شود.
اینکه چند سال از یک برند ورزشی کفش‌های خود را خریده‌اید، هم خوب است و هم بد. صنعت کفش در سال‌های گذشته پیشرفت قابل‌توجهی کرده است. می‌توانید با یک انتخاب جسورانه، انتخاب بهتری از برند ورزشی دیگری داشته باشید.
سعی کنید مداوم در طول هفته یک جفت کفش را نپوشید. کفش‌ها نیاز به استراحت دارند.
بعد از توجه به ویژگی‌های فنی کفش تلاش کنید کفشی هماهنگ با استایل شخصی خود انتخاب کنید.

در این مقاله تلاش کردیم راهکارهایی برای انتخاب مناسب کفش ورزشی به شما ارائه دهیم و استایل ورزشی ترند زنانه و مردانه را به شما معرفی کنیم. در بانی‌مد می‌توانید سبد خرید لباس خانوادگی خود را انتخاب کنید و از تجربه خرید اینترنتی لذت ببرید.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (5 امتیاز)
من خرید تمام لوازم های ورزشی مو با کد تخفیف اسپورت تو که از تخفیف هات گرفتم انجام میدم و خیلی راضی ام

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 311 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 63 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 304 بازدید
...