0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دنیای جوراب‌ها بسیار گسترده است اما گرم نگه‌داشتن پا بسیار مهم است. برای در امان ماندن از سرما در زمستان حتماً از جوراب استفاده کنید. جوراب‌ پشمی و ساق بلند بهترین انتخاب در میان جوراب‌ها هستند.

 

با رسیدن روزهای سرد پاییز و زمستان علاوه بر لباس گرم مانند، کاپشن مردانه گرم ، کفش نیم بوت مردانه،  باید پوشش مناسبی برای سر و گردن و دست‌ها در نظر بگیریم. گرم نگه‌داشتن این اعضا باعث مشود راه‌های نفوذ سرما به داخل بدن بسته شود و بدن بیشتر گرم بماند.

در این مقاله تلاش شده به شما در خرید کلاه زمستانی و خرید دستکش و خرید شال‌ گردن اطلاعاتی اجمالی داده شود تا خریدی بی‌دردسر داشته باشید.

 

کلاه
کلاه یکی از الزامات پوشش زمستانی است و برای در امان ماندن از سرما پیشنهاد می‌‌کنیم کلاهی پشمی یا بافت بخرید. تجربه ثابت کرده که گرمای بدن از سر بیرون می‌رود و باعث می‌شود احساس سرما بیشتر به ما القا شود. پس ‌خرید کلاه زمستانی در استایل‌های روزهای سرد بسیار مهم است.

بسیاری از کت‌ها، سویشرت‌ها و کت‌ها کلاه گرم دارند. استفاده از کلاه این کاپشن‌ها در روزهایی که سرما زیاد نیست می‌تواند کارساز باشد و حداقل جلوی باران را بگیرد و یا به‌عنوان حفاظ در مقابل باد می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

اگر سر شما کم مو است استفاده از کلاه می‌تواند جلوی سرماخوردگی و مریضی شما را بگیرد. توجه داشته باشید که کلاه برای سر شما کوچک نباشد. فشار به سر علاوه بر خطرناکی طبیعی و حساسیت بالای این ناحیه، موجب کلافگی نیز می‌شود.

توجه داشته باشید کلاه کودکان بخصوص نوزادان باید بسیار ظریف باشد و هیچ‌گونه فشاری به سر آن‌ها وارد نکند زیرا جمجمه‌ی نوزادان هنوز نرم است و ممکن است به سر آن‌ها فرم دهد.

گوش‌ها یکی از راه‌های ورود سرما به بدن هستند. باید توجه داشته باشید که کلاهی که انتخاب می‌کنید برای فصل زمستان حتماً گوش‌های شما را بپوشاند.

·       مدل‌ Beanie

این مدل از مدل‌های محبوب است که معمولاً از جنس پشم و کرک تولید می‌شود و گرمای زیادی دارد

مدل Bobble
این مدل نیز در بین نوجوانان و کودکان محبوب است و وجه تمایز آن نسبت به مدل beanie گلوله‌ی نخی در سر آن است.

مدل خلبانی
این مدل در گذشته توسط خلبان‌های جنگی استفاده می‌شده و ازاین‌رو به این اسم مشهور است. این کلاه گوش‌ها را می‌پوشاند و گرمای زیادی دارد. این نوع کلاه اغلب از پوست و پشم حیوانات ساخته می‌شود.

مدل بافتنی
این مدل نیز می‌تواند در مدل‌های مختلف باشد اما مهم‌ترین وجه تمایز آن در جنس کلاه است که معمولاً از کاموا استفاده می‌شود.

دستکش

یکی از اکسسوری‌‌هایی که نباید از آن غافل شوید، دستکش است. دست‌های شما زمانی که گرم شوند تا حد زیادی گرم می‌شوید. حتماً تابه‌حال در سرما دست‌های خود را به هم مالش داده‌اید که باعث گرم شدن بدن می‌شود. همین اقدام غریزی دلیلی است بر اهمیت گرم نگه‌داشتن دست‌ها!

دستکش‌ها انواع مختلفی دارند اما معمول‌ترین نمونه دستکش‌ها برای فصول سرد دستکش‌ چرم و دستکش پشمی و بافت است.

دستکش‌های چرم گرمای بیشتری نسبت به دیگر دستکش‌ها دارد و در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است.

دستکش‌های بافتنی و پشمی نیز گرمای زیادی دارند اما ممکن است آب به آن‌ها نفوذ کند اما در خرید دستکش توجه داشته باشید که دستکش اندازه دست شما باشد و سهولت در پوشیدن آن را نیز در نظر بگیرید چون اگر دستکش راحت به دست شما نرود در کار‌های روزمره مثل استفاده از گوشی همراه ممکن است، اذیت شوید.

شال

خرید شال می‌تواند جایگزینی برای کلاه به‌ویژه در خانم‌ها باشد. شال‌های سر معمولاً پشمی هستند و از جنس پارچه کشمیر تولید می‌شوند و گرمای زیادی دارند.

برای پوشاندن گردن و دهان در برابر سرما نیز می‌توان از شال گردن استفاده کرد. با توجه به سطح زیاد گردن که ممکن است در معرض سرما قرار گیرد توجه به این مسئله که باید گردن نیز پوشیده باشد، مهم است.

اگر از شال سر استفاده می‌کنید، این شال گردن شما را نیز می‌پوشاند؛ اما شال گردن پشمی بهترین انتخاب برای پوشش گردن است.

جوراب

 

دنیای جوراب‌ها بسیار گسترده است اما گرم نگه‌داشتن پا بسیار مهم است. برای در امان ماندن از سرما در زمستان حتماً از جوراب استفاده کنید. جوراب‌ پشمی و ساق بلند بهترین انتخاب در میان جوراب‌ها هستند. توجه داشته باشید که کلفتی جوراب شما به‌اندازه باشد و در خرید جوراب  به این مسئله توجه کنید که ضخامت بیش‌ازحد جوراب ممکن است کفش را برای شما تنگ کند. پس علاوه بر جوراب در خرید لباس و کفش زمستانی نیز به موضوع ضخامت بیشتر جوراب‌ها در این فصل توجه کنید. همچنین برای خرید جورابهای گرم و با کیفیت می توانید به سایت فروشگاه آنلاین لباس بانی مد سر بزنید.

سوالات مشابه

...