0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (0 امتیاز)
بهترین مدل شیرآلات شرکت شودر از نظر قیمت، طراحی و کیفیت کدام است؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

معرفی مدل محصولات شودر
شودر محصولات خود را در مدل‌ها و دسته بندی های مختلفی عرضه کرده است که در ادامه آن‌ها را بر اساس تقاضا و میزان فروششان طبقه بندی کرده ایم و به صورت خلاصه معرفی کرده ایم، میتوانید برای آشنایی با بهترین مدل ها ادامه متن را بخوانید:

شیرآلات شودر مدل لوکا + (لوکا کروم)
شیرآلات شودر مدل لوکا طراحی کلاسیکی دارند که به شیوه مدرن آبکاری شده‌اند. ست کامل این محصولات از پرفروش‌ترین‌های برند شودر هستند، قیمت مناسبی دارند و خرید آن بسیار مقرون به صرفه است.

ست کامل لوکا کروم نیز یکی از محصولاتی است که در دسته محصولات مدل لوکا قرار دارد. برای آبکاری در این محصول از کروم با درجه میکرون بالا استفاده می‌کنند. با خرید ست کامل لوکا کروم، قیمت کمتری می‌توانید بپردازید.
جنس محصولات شودر در مدل لوکا و لوکا کروم از آلیاژ برنج است. با توجه به جنس و قیمت این محصولات، ارزش خرید بسیار بالا می‌رود.

شیرآلات شودر مدل یونیک + (سفید، کروم، پلاس)
ست شیرآلات بهداشتی شودر مدل یونیک بسیار ساده و شیک هستند. این محصول محبوبیت بالایی دارد و افراد زیادی دنبال خرید ست کامل این مدل هستند. قیمت شیرآلات شودر و این ست کامل با توجه به جنس آن که از آلیاژ برنج است بسیار به صرفه خواهد بود.

شیرآلات مدل یونیک کروم از یک لایه کروم با درجه میکرون بالا آبکاری شده‌اند. زمان خرید این سری از محصولات باید بدانید کارتریج سرامیکی دارند که در برابر فشار و دما مقاوم است.

شیرآلات یونیک سفید به رنگ سفید آبکاری شده‌اند. در این شیرآلات برای کاهش مصرف آب از پرلاتور استفاده شده است.
علاقه‌مندان به خرید شیرآلات مدل یونیک پلاس در بین محصولات شودر بسیار زیاد است که علت آن را باید کیفیت بالای آن‌ها بدانیم. این ست در رنگ شیری طلایی تولید می‌شود.

شیرآلات سفید شودر

شیرآلات شودر مدل بیزانس
ست کامل مدل بیزانس در سه رنگ مختلف کروم، طلا مات و طلایی تولید شده است. هر کدام از این رنگ‌ها قیمت متفاوتی دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ را انتخاب و خرید کنید.
جنس بدنه و اهرم این ست شیرآلات شودر از برنج است. بیزانس یکی از بهترین مدل شیرآلات شودر است و ست کامل آن محبوبیت بالایی در بین مردم دارد. با خرید شیرآلات شودر فضایی منحصر به فرد در خانه خود ایجاد کنید.

شیرآلات شودر مدل اروپا
پیش از خرید این مدل بهتر است بدانید برای تولید شیرآلات مدل اروپا از یک طرح ایتالیایی استفاده شده است. در ست کامل این مدل تمام زوایا به صورت قائم و نود درجه هستند، همین موضوع باعث شده است تا این ست شیرآلات شودر بسیار زیبا و جذاب به نظر بیاید، قیمت مناسب و ارزش خرید بالا داشته باشد. در این مدل از کارتریج دو مرحله‌ای استفاده شده است که هدر رفتن آب را تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد.

برای کاهش هزینه‌های خود توصیه می‌کنیم ست کامل این مدل را تهیه کنید تا قیمت خرید محصولات این شرکت به‌صرفه‌تر باشد.

شیرآلات شودر مدل اطلس
اطلس یکی از مدل‌های شیرآلات شودر است که در عین سادگی، کیفیت و ارزش خرید بسیار بالایی دارد. ست کامل این مدل با تمام دکورها و سبک‌ها تناسب دارد. اطلس از بهترین مدل شیرآلات شودر محسوب می‌شود و تعداد بالای خریداران آن مدرک این ادعا است. از طرفی این مدل قیمت مقرون به‌صرفه به همراه کارتریج سرامیکی دارد و از طراحی ارگونومیکی برای تولید آن استفاده شده است.

ست کامل شیرآلات شودر مدل اطلس جزء زیباترین مدل‌های داخل بازار است.

شیرآلات شودر مدل تیفانی
ست کامل مدل تیفانی شودر در طراحی مدرن وارد بازار شده است. زمان خرید این مدل می‌توانید از بین سه رنگ مختلف شیری کروم، مشکی طلا و شیری طلا آن انتخاب کنید که قیمت متفاوتی نیز دارند. در رنگ این محصول از پوشش پودری الکترواستاتیک استفاده شده است تا رنگ محصول ثابت بماند. خرید ست کامل این مدل با توجه به ویژگی‌هایی که دارد بسیار به صرفه خواهد بود.

منبع: ماوی هام

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 270 بازدید
0 امتیاز
6 پاسخ 15.0هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 224 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 101 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
...