0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (55 امتیاز)

سبک زندگی شما در سلامت و سلامتی شما نقش دارد. pH بدن تحت تأثیر رژیم غذایی، ورزش، سطح استرس و کیفیت هوای تنفسی شماست. یکی از بهترین راه های بهبود سلامتی، داشتن رژیم غذایی سالم است. غذاهایی که می خورید می توانند سطح pH شما را تغییر دهند. این ممکن است مهم به نظر نرسد. با این حال، اگر بدن شما بیش از حد اسیدی باشد، انواع مختلفی از بیماری ها ممکن است بر بدن شما چیره شود.  از این رو مصرف غذاهای قلیایی و مصرف آب قلیایی می تواند به کاهش سطح اسیدی در بدن شما کمک کند.

نشانه های قلیایی بودن بدن را می توان کاهش التهابات که زمینه ساز بسیاری از بیماری ها می باشد، دانست. کسل نبودن، خوابالو نبودن، احساس داشتن انرژی و رنج نبردن از بسیاری از بیماری ها را می توان از نشانه های قلیایی بودن بدن دانست. با مصرف غذاها و آب قلیایی، می توان به افزایش سطح قلیایی بدن کمک کرد. با اصلاح سطح PH  و کاهش اسیدیته بودن بدن، می توانید زندگی سالم تر و بهتری داشته باشید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (55 امتیاز)

چرا تعادل اسيدی و قليايی بودن خون مهم است؟
تعادل اسیدی و قلیایی بودن خون (PH) یکی از مهمترین فاکتورهای سلامت است. بدن برای محافظت در برابر بیماری ها و بهبود آن به هر دو محیط اسیدی و قلیایی نیازمند است.PH مخفف potential of hydrogen به پتانسیل هیدروژن اشاره دارد و در واقع یک کمیت لگاریتمی برای بررسی غلظت یون هیدروژن در آب است و میزان اسیدی و بازی (قلیایی بودن ) محیط را نشان می دهد.

عملکرد طبیعی بدن نیازمند هر دو محیط است و زمانی که این کمیت در حال تعادل باشد، بدن در بهترین وضعیت خود قرار دارد. کمیت PH از 0 تا 14 اندازه گیری می شود و منظور از حالت تعادل برای بدن حدود 7.7 است. هرچه عدد به صفر نزدیک تر باشد، محیط اسیدی تر و برعکس عدد نزدیک به 14 حالت قلیایی را نشان می دهد. خرید آب غنی شده از اکسیژن

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 100 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 94 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 151 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
...