0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (53 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
استعلام مدرک آیلتس

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

به عنوان یک شخص مطمئنا شما نخواهید توانست استعلام مدرک آیلتس افراد دیگر را بررسی کنید . معمولا این سیستم تنها در اختیار دانشگاه ها و موسساتی است که در لیست این سازمان ها ثبت شده باشند. به زبانی ساده تر باید گفت که مدرک آیلتس توسط هر شخصی قابل استعلام نیست. دلیل اصلی این کار به وجود اوردن یک سیستم امن است که دسترسی محدود به آن باشد و تنها کسانی که مورد تایید هستند بتوانند به این نمرات دسترسی داشته باشند.

این خبر خوبی برای داوطلبین است زیرا نمره انها کاملا سری خواهد ماند. اگر دانشگاه یا موسسه ای بواهد امکان دسترسی به استعلام مدرک آیلتس را بدست آورد ابتدا باید درخواست رسمی خود را به idp بدهند. در ابتدا از آنها خواسته می شود Administrator Application form را پر کنند و به صورت آنلاین ارسال کنند. به تازگی توی بعضی وبسایت ها دیده میشه که اگهی میکنن که استعلام مدرک ایلتس با این شماره تماس بگیرید و برای استعلام مدرک از شما یه مبلغ بالایی هم دریافت میکنند . باید بگم که دوستان عزیز اولا که این راه مطمئن نیست و اصلا این خدمات از طرف خود مرکز ایلتس به صورت رایگان ارائه میشه و اگر شما در مقامی هستید که هر روز نیاز به این استعلام گیری دارید به صرفه تر اینه که خودتون انجامش بدید.

اگرچه شما خودتان می توانید با دادن اطلاعات مدرک خود در مدت محدود ۲۰ تا ۴۰ روز در وب سایت مرکزی که در آن آزمون داده اید همانند British Council و IDP می توانید مدرک خود را ببینید. از طریق این لینک می توانید به بخش آنلاین استعلام مدارک آیلتس British Council دسترسی داشته باشید. اگر مدتی از زمان آزمون شما میگذره یا اینکه مدیر یک شرکت هستید که نیاز دارید از صحت اعتبار مدارک کارمندان خود اطلاع پیدا کنید میتونید از سایت بریتیش کانسیل که لینکش رو پایین گذاشتم درخواست خودتون رو ارائه بدید و طی 24 تا 48 ساعت نتیجه به ایمیل شما ارسال میشه البته اگر شماره خودتون هم ثبت کنید می توانید به صورت اس ام اس هم نتیجه رو دریافت کنید. اما این استعلام فقط با داشتن کد trf که در کارنامه ایلتس درج شده قابل انجام هستش.بیشتربدانید

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 280 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 264 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 417 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 229 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 306 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 274 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 94 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در علم و دانش توسط mina-mhd (10 امتیاز)
...