0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (10 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
تفاوت ایلتس جنرال و آکادمیک

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (53 امتیاز)

همانطور که میدانید این روزها ارزش و اعتبار مدرک آیلتس بسیار بالا رفته است بطوریکه یکی از مهمترین شروط برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان از جمله کانادا و بریتانیا داشتن مدرک آیلتس میباشد. آزمون آیلتس در دو نوع آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک برگزار میشود و یکی از مهم ترین اطلاعاتی که افراد برای مهاجرت از طریق کار یا تحصیل باید داشته باشند این موضوع است که کدام نوع آزمون برایشان مناسب است. ساختار آزمون آیلتس جنرال با آکادمیک تفاوت هایی دارند که باهم به طور مختصر بررسی میکنیم.

هرکدام از این دو نوع آزمون اهداف مخصوص به خود را دنبال میکنند و کاربرد های متفاوتی نیز دارند.

روش های آمادگی هرکدام متفاوت است و داوطلبان بسته به نوع آزمون انتخابی در یکی از کلاس ها و دوره های آزمون آیلتس جنرال یا آکادمیک شرکت میکنید. از نظر اعتبار مدرک و مدت زمان اعتبار تفاوتی باهم ندارند.

تفاوت آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک در ساختار بندی و نوع سوالات و اهداف داوطلبان میباشد همانطور که میدانید در آزمون آیلتس چه از نوع جنرال یا از نوع آکادمیک چهار مهارت سنجیده میشود که شامل Listenig مهارت شنیداری، Speaking مهارت مکالمه ، Writing مهارت نوشتاری و Reading مهارت خواندن میباشد. در قسمت مهارت های شنیداری و مکالمه هر دو نوع آیلتس جنرال و آکادمیک مشابه است و تفاوت آزمون آیلتس جنرال و آکادمیک در بخش های Writing و Reading میباشد.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای آگاهی از تفاوت آیلتس آکادمیک و جنرال روی لینک زیر کلیک کنید.

تفاوت آیلتس آکادمیک و جنرال

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام

به طور کلی آزمون آیلتس در دو  نوع برگزار میشه: آکادمیک یا تحصیلی و جنرال یا عمومی.

آیلتس آکادمیک مناسب افرادیه که می خوان دردانشگاه های  خارج از کشور ادامه تحصیل بدن؛ اما آیلتس جنرال همین طور که از اسمش  مشخصه برای افرادی هست که می خوان برای کاریا زندگی به خارج از کشور مهاجرت کنند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 248 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 264 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 258 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 267 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 153 بازدید
...