0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (53 امتیاز)
منابع آیلتس چیست؟

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

منابع آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال فراوانی وجود دارد اما اینکه کدام یک از منابع آیلتس به درد ما می خورند کمی کار دشواری است. چرا که باید تک تک آنها را مطالعه کنیم و تشخص دهیم که آیا برای ما مفید هستند یا نه.

آیلتس یک آزمون بین‌المللی بوده و از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که سرنوشت زندگی بسیاری از افراد برای تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها و یا به دست آوردن شغل مورد علاقه‌اشان به این نمره بستگی دارد، هر سه نهاد اصلی و متولی آزمون آیلتس (British Counsi, IDP, and Cambridge Assessment)، مؤسسات، معلمان، و انتشارات مختلف تلاش زیادی در فراهم کردن متریال آموزشی و آماده کردن افراد برای هر دو نوع آزمون آیلتس (آکادمیک و جنرال ترینینگ) داشته‌اند.

1.The official Cambridge Guide to IELTS

کتاب راهنمای کمبریج برای آیلتس با نام دقیق The official Cambridge Guide to IELTS منبع اصلی آیلتس است. کتاب The official Cambridge Guide to IELTS کاملترین و بهترین منبع برای آزمون آیلتس است که باید حتما مطالعه شود.بیشتر..

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

منابع آزمون آیلتس رو در این لینک زیر گذاشتم براتون.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

من یک مقاله توی سایت موسسه زبان تات خوندم که بهترین منابع آیلتس بالای 7 رو معرفی کرده بود. واقعا مقاله جامعی بود. هم سایت معرفی کرده و هم کتاب. سرچ کن موسسه زبان تات سایتش رو برات میاره. توی بخش بلاگش می تونی این مقاله رو پیدا کنی

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 267 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 153 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 230 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 284 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 412 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 243 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 271 بازدید
...