0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (20 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
قانون شهروندی تولد

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (85 امتیاز)

قانون شهروندی تولد (jus soli)
قانون شهروندی تولد یعنی هر فرد اجازه اقامت در کشوری که در آن بدنیا امده را دارد علیرغم ملیت والدینش.

قانون شهروندی تولد ( اقامت حق زایمان) همچنین  در زبان لاتین به حق خاک نیز نامیده می شود.حقی که فرد اکتساب می کند با بدنیا امدن در کشوری خاص بدون توجه به ملیت پدر و مادرش.

این قانون برای گرفتن شهروندی(اقامت) در امریکا بسیار متداول است در مقام مقایسه با سایر بخش های جهان.
تحقیقات نشان می دهدکه در بین 194 کشور که در کل دنیا وجود دارد ،تنها 30 کشور قانون شهروندی تولد (اقامت زایمان یا تولد) را بدون محدودیت اعطا می کنند.
تقریبا تمام کشورهای اروپا ،آفریقا،آسیا و اقیانوسیه قانون شهروندی تولد (اقامت زایمان یا تولد) را با قانون jus sanguinis می دهند که به معنای حق خون می باشد بطوریکه فرزندان حق شهروندی را از والدین به ارث می برند.

مهاجرت به آمریکا را بخوانید


لیست 30 کشوری که مشمول قانون شهروندی تولد می شوند:
Rank Countries Who Offer Birthright Citizenship
1 Antigua and Barbuda
2 Argentina
3 Barbados
4 Belize
5 Bolivia
6 Brazil
7 Canada
ادامه مطلب......

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

زمانی که شما به عنوان یک متقاضی مهاجرت به سراغ اخذ بهترین وکیل مهاجرت به آمریکا رفته‌ اید، مطمئن باشید که نیمی بیشتر از مسیر را برای خود آسان کرده‌ اید. زیرا حضور یک کارشناس و متخصص در این زمینه می‌ تواند بسیار اثر گذار باشد. مهاجرت جزء مسائلی است که نیاز به تخصص بالایی داشته و نیازمند استراتژی و مهارت‌ های بالایی است. لازم است این موضوع را نیز به حضورتان برسانیم که متاسفانه در حوزه‌ مهاجرت با افزایش درخواست افراد کسانی هستند که در این زمینه بسیار سوء استفاده می‌ کنند و هزینه‌ های هنگفتی از متقاضیان طلب می‌ کنند. جا دارد در این رابطه بگوییم حتما قبل از انتخاب وکیل یک شناخت درست و کاملی از او داشته باشید و مطمئن شوید که وکیل انتخابی شما در آمریکا دارای دفتر وکالتی و شماره‌ ثبت شده می‌ باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم که با وب سایت وکیل ایرانی همراه باشید

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 164 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 211 بازدید
...