+2 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (892 امتیاز)
مبلغ وام خودرو در حال حاضر چقدر هست؟ و با چه شرایطی قابل استرداده؟

1 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (1.2هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

والا مطمئنا در بانک های مختلف و حتی در شعب مختلف یک بانک نیز همه شرایط مثل هم نیستند ولی من تا اونجایی که می دونم پس از اینکه شما در بانکی که می خواید ازش وام خودرو بگیرید حساب باز کردید و معدل مربوطه را کسب کردید، باید از کارخونه فاکتور بگیرید ببرید برای بانک و بانک هم تا ۸۰٪ مبلغ فاکتور و همچنین سقف وام، یک چک در وجه کارخونه می کشه. بعد شما می تونید پولی که توی حساب خوابوندید رو بردارید. ممکنه ۸۰٪ مبلغ فاکتور از سقف وام بیشتر بشه که در این صورت بانک همون سقف وام رو میده. اگه کمتر بشه همون ۸۰٪ رو می ده. یعنی هر کدوم کمتر باشه اونو می ده ;-).

معدل حساب لازمه هم معمولا معادل مبلغ وام به مدت شش ماه است. ولی مثلا اگر شما بخواهید سه ماهه وام رو بگیرید باید دو برابر مبلغ وام رو بخوابونید. مثلا من چون می خواستم یک ماهه بگیرم برای یک وام ۷ میلیونی ۴۲ میلیون در یک ماه خوابوندم تو حساب تا معدل رو کسب کنم.

البته ضامن معتبر هم لازمه برا گرفتن وام. تشخیص اعتبار ضامن هم کاملا به عهده رئیس شعبه است. یک رئیس شعبه میگه بقال سر کوچه هم قبوله یکی می گه باید حتما دو نفر کارمند رسمی یا پیمانی دولت با نامه کسر از حقوق باشه (البته ۹۹ درصد ازین دسته دوم هستند).

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 122 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 51.8هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 47 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در بازار و اقتصاد توسط pedrammohseni22 (0 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 5.6هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 386 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 26 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 82 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در بازار و اقتصاد توسط pedrammohseni22 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 196 بازدید
...